След два дни в Лайпциг експерти от цяла Европа ще обсъжадат бъдещето на радиото в дигиталната ехопа и по-специално на т.нар "радиофичър", жанр, който обединява радодокументалистиката и радиотеатъра. За негов създател се смята Петер Ленард Браун, радиопродуцент, писател, ръководител на радиоотдела на най-големия европейски радиофестивал. Радиото, като средство за информация, все още е най-използваната медия в Европа. В същото време аудиторията постоянно намалява, а третият факт е, че новата аудитория е тази, която слуша по интернет, каза в интервю за "Хоризонт" Петер Браун. Затова радиото трябва да прекрачи границите на новата медия - това е първото послание към него. То трябва да се научи да увеличава аудиторията си чрез новата медия, чрез интернет. Що се отнася до съдържанието - аудиторията вече е многофункицонална, затова програмите трябва да бъдат раздробени на отделни сегменти и да бъдат публикувани на части в интернет, обясни Браун.
В звуковия файл можете да чуете интервюто с Петер Ленард Браун.