Мнение на Богомил Николов, председател на Асоциация „Активни потребители“, споделено в предаването „Нашият ден – практично“.
Все още трудно се ориентираме в информацията, която ни залива. Склонни сме да посягаме към ментето, само защото е по-евтино. Вярваме на реклами, не можем да отличим заблуждаващите. Предоверяваме се на форуми и написани в интернет мнения, голяма част, от които са чист пи ар.
По повод излезлите преди дни резултати за фалшификати на масло, заради които БАБХ наложи глоби, Богомил Николов смята, че начинът да спрат да ни лъжат е собствената ни активност като потребители. Да не спираме да пускаме жалби, нещо повече, да заливаме институциите с такива, съветва председателят на „Активни потребители“. Защото една жалба може да бъде пренебрегната, но 500 не могат. И даде пример с опитните европейски потребители, които се сдружават, за да пазят интересите си. А у нас дори бизнесът чака институциите да решат проблемите му. Пример: таксиметровите фирми, които не могат да се справят с „копърките“ сред тях.