Изследването "Бизнес барометър 2024-2025", което УНСС днес представи, цели да проследи нагласите на бизнеса и да бъде база за икономически анализи, които да очертаят перспективи за развитието на пазара на труда, образователната система и икономическата среда.
От старта през 1999 до 2011 г. са изпълнени предходните 12 вълни на проекта. Във всяка от тях е проучвана извадка от мениджъри на около 800 фирми от всички сектори и отрасли на икономиката.
Методите за събиране на данни в настоящата вълна са онлайн и офлайн структурирано допитване с въпросник, съдържащ 34 въпроса и 150 променливи, с помощта на които се правят:
В последното изследване се вижда и отраженията върху бизнеса на злободневни събития и процеси, като:
Още подробности Надежда Герова научи в разговор с проф. Симеон Желев – ръководител на настоящия Барометър.