„Той беше замислен като една доброжелателна пародия на Международния фестивал за забавна песен „Златният Орфей”. Започваше със сигнала му и по неговия пример – с водещи, които на няколко езика обявяваха изпълнителите. На финала имаше поздравления, кошници с цветя, раздаваха се много награди. Беше грандиозно представление, в което песните бяха изпълнявани от драматични и комедийни актьори, част от тях пропяха покрай „Златният кос”. Голяма заслуга за това имаше композиторът Димитър Вълчев – той ги учеше и ръководеше. Самите актьори си търсеха костюми и така се запалваха покрай участието си във фестивала, като че ли правеха главна роля в своята кариера. В първите години „Златният кос“ се придружаваше от едно циклостилно издание, в което имаше биографични бележки за авторите на всяка песен и изпълнителите, предадени с шаржовете на Иван Кулеков.”
2013 г. остава в най-новата история на страната като година на протестите. Заради тях през февруари си отива първото правителство на ГЕРБ начело с Бойко Борисов, а дошлото на власт след изборите на 12 май двупартийно управление на БСП и ДПС започва със..
Той беше най-красивият пианист на своето време. Елегантен, горд и недостижим, родил се сякаш с фрак през 1929 година в София . Така берлинският вестник „Ди Велт” описва Алексис Вайсенберг. Роден в София, изключителният пианист получава отлично..
„Вярвам, че дори и талантливият Станислав Стратиев, който написа специално ролята на Велко Кънев в емблематичния филм „Оркестър без име”, трудно би намерил думи на утеха, ако беше сред нас. Велко бе от актьорите, които правят празник в театъра, от..