Късметчета за кафе са част от кампанията на Община Бургас за популяризиране на нейния нов туристическия бранд. Промо-кампанията включва и игра с награди, която е насочена към любителите на ободряващата напитка. Нейни „посланици“ са бургаските заведения – кафенета, сладкарници и ресторанти. Към любимата ободряваща напитка, те сервират и специални късметчета за добро настроение, които предоставят възможност на 30 късметлии да посетят емблематични местни атракции.
10 от печелившите могат да се насладят на 3D прожекция за Акве Калиде (историческо селище на територията на Бургас) и пр. Други 10 късметлии ще посетят безплатно остров Анастасия, а трети – Фестивала на пясъчните фигури. За целта кандидатите трябва да се отбият в Туристически информационен център „Часовника“.
Късметчетата отправят своите типично бургаски послания, като „Среща на Часовника“, „Селфи от Моста“, „Островно приключение“, „Самолет №5, давай газ за Бургас“, „Романтична вечеря на брега на морето“, „Ще хванете златната рибка на бургаския плаж“ и други.
Винената култура в България преживява подем. Все повече места и събития привличат любители на виното и засилват интереса към винения туризъм. През 2024 г. значително е нараснало търсенето на винени дегустации, като резервациите за почивните дни..
Празниците наближават и офертите за Коледа и Нова година се разграбват като "топъл хляб". Резервациите са започнали още от месец септември и сега е почти невъзможно да откриете свободни места в по-популярните ни дестинации , съобщават..
Одеона на Филипопол е отправна точка за нови туристически маршрути в Пловдив. Това заяви министърът на туризма Евтим Милошев, който посети реставрирания обект в центъра на града. Античната забележителност е част от древния форумен комплекс и официално..