Късметчета за кафе са част от кампанията на Община Бургас за популяризиране на нейния нов туристическия бранд. Промо-кампанията включва и игра с награди, която е насочена към любителите на ободряващата напитка. Нейни „посланици“ са бургаските заведения – кафенета, сладкарници и ресторанти. Към любимата ободряваща напитка, те сервират и специални късметчета за добро настроение, които предоставят възможност на 30 късметлии да посетят емблематични местни атракции.
10 от печелившите могат да се насладят на 3D прожекция за Акве Калиде (историческо селище на територията на Бургас) и пр. Други 10 късметлии ще посетят безплатно остров Анастасия, а трети – Фестивала на пясъчните фигури. За целта кандидатите трябва да се отбият в Туристически информационен център „Часовника“.
Късметчетата отправят своите типично бургаски послания, като „Среща на Часовника“, „Селфи от Моста“, „Островно приключение“, „Самолет №5, давай газ за Бургас“, „Романтична вечеря на брега на морето“, „Ще хванете златната рибка на бургаския плаж“ и други.
През лятото на 2025 г. се очаква рекорден интерес към детските лагери в България, показват данни на туристическите платформи. Две са водещите тенденции в идните месеци. От една страна нараства търсенето на активните приключенски лагери с фокус върху..
Алеко Константинов е първият писател интелектуалец на българската литературна сцена. Той е познат като журналист, публицист, езиковед с голямо влияние в обществения живот от края на XIX век. Още приживе двете най-известни Алекови произведения "До..
Туристическият сезон набира скорост. Официално той беше открит на 31 май в Поморие от министъра на туризма Мирослав Боршош, но с оглед на високите температури в последните дни напливът на туристи става по-осезаем, споделят от туристическия бранш...
Мек климат, културни събития и възможности за опознаване на местните традиции – това са само част от причините есента да е най-подходящото време за..