Късметчета за кафе са част от кампанията на Община Бургас за популяризиране на нейния нов туристическия бранд. Промо-кампанията включва и игра с награди, която е насочена към любителите на ободряващата напитка. Нейни „посланици“ са бургаските заведения – кафенета, сладкарници и ресторанти. Към любимата ободряваща напитка, те сервират и специални късметчета за добро настроение, които предоставят възможност на 30 късметлии да посетят емблематични местни атракции.
10 от печелившите могат да се насладят на 3D прожекция за Акве Калиде (историческо селище на територията на Бургас) и пр. Други 10 късметлии ще посетят безплатно остров Анастасия, а трети – Фестивала на пясъчните фигури. За целта кандидатите трябва да се отбият в Туристически информационен център „Часовника“.
Късметчетата отправят своите типично бургаски послания, като „Среща на Часовника“, „Селфи от Моста“, „Островно приключение“, „Самолет №5, давай газ за Бургас“, „Романтична вечеря на брега на морето“, „Ще хванете златната рибка на бургаския плаж“ и други.
Националният туристически портал на България вече е с ново име и уеб адрес, съобщиха от министерството на туризма. От BulgariaTravel.org той вече е преименуван на VisitBulgaria.com . Според министъра на туризма Мирослав Боршош това е първата..
Новата екопътека над село Невша в община Ветрино (Варненска област) вече е факт – 10‑километровият маршрут, водещ до впечатляващите скални феномени Голямо и Малко було, беше официално открита в първите дни на месец май от местната администрация,..
Родопската община Ардино обяви, че е започнала подготовката на кандидатурата си за участие в петото издание на инициативата на Световната организация по туризъм към ООН " Най-добрите туристически селища" . Идеята на международната програма е не..