Журналисти, блогъри и инфлуенсъри от Дания, Норвегия, Швеция и Финландия бяха у нас на опознавателен тур, организиран от Министерството на туризма, съобщава пресцентърът на ведомството.
Туровете имат за цел да популяризират страната ни като сигурна и безопасна дестинация с разнообразни възможности за туризъм. Участниците от Скандиванието са се насладили на красотата на българското Черноморие, на някои от големите градове и на част от спа курортите, запознали са се с богатото ни културно наследство, вкусили са и от традиционната българска кухня.
Участниците в опознавателните турове споделят своите впечатления от България, като активно публикуват снимки, видео клипове и коментари в своите социални канали, с което помагат за затвърждаването на положителния имидж на страната ни като избор за безопасна почивка, посочват от Министерството на туризма.
По подобен начин България вече представи туристическите си възможности пред медии от Русия, Израел и Гърция.
След дългогодишна разруха, един от емблематичните мостове, строени от майстора зидар Кольо Фичето, е готов отново да посреща туристи. Беленският мост е построен над река Янтра през 1865 - 1867 г. по нареждане на валията на Дунавския..
От това лято посетителите на Враца могат да опознаят планинското градче чрез напълно безплатните обиколки с гидове по модел на подобни турове, които се предлагат в големите европейски градове. Идеята е гостът, който за пръв път посещава северозападния..
С 30-40 % се е увеличило предлагането на ваканционни имоти в България през последните три години. Към момента техният брой надвишава 20 хиляди. Все повече клиенти предпочитат да си наемат апартамент или дори цяла къща през ваканцията си в България..
През 2009 г. една държавна компания в Шанхай пуска на пазара кисело мляко с марка "Мусилиян", както наричат село Момчиловци в Китай. Появата..