Журналисти, блогъри и инфлуенсъри от Дания, Норвегия, Швеция и Финландия бяха у нас на опознавателен тур, организиран от Министерството на туризма, съобщава пресцентърът на ведомството.
Туровете имат за цел да популяризират страната ни като сигурна и безопасна дестинация с разнообразни възможности за туризъм. Участниците от Скандиванието са се насладили на красотата на българското Черноморие, на някои от големите градове и на част от спа курортите, запознали са се с богатото ни културно наследство, вкусили са и от традиционната българска кухня.
Участниците в опознавателните турове споделят своите впечатления от България, като активно публикуват снимки, видео клипове и коментари в своите социални канали, с което помагат за затвърждаването на положителния имидж на страната ни като избор за безопасна почивка, посочват от Министерството на туризма.
По подобен начин България вече представи туристическите си възможности пред медии от Русия, Израел и Гърция.
Свръх туризмът, причинен от невиждания бум на пътуванията след края на епидемията е причина хората да търсят алтернатива на общоприетите представи за почивка. Особено сред по-младите поколения има пресищане от стандартните екскурзии до известни..
"А place of many stories" или "Място с много истории“ – така се нарича най-новият клип, който рекламира възможностите за летен отдих и развлечения на южното ни Черноморие. Видеото е насочено предимно към пазарите във Великобритания и Средна Европа и..
Еленският Балкан се радва на нестихващ туристически интерес не само от сънародниците ни, но и от много чужденци. Някои от тях дори се заселват тук за постоянно, превръщайки се в част от местния колорит. Дойде ли краят на седмицата, хотелите в град..