Софийското метро отбелязва 24 г. от пускането в експлоатация на първия си участък от пет станции. Първото влакче на столичната подземна железница потегля на 28 януари 1998 г., по трасе с дължина 6,4 км.
Строителството на първите пет станции започва още през 1979 година, когато тогавашният кмет Петър Междуречки прави първата копка на станция „Вардар”. Изграждането на петте станции отнема цели 19 години, а през 1999 г., 2000 г. и 2003 г. към тях се присъединяват следващите три.
Така Западният радиус на Линия 1 е изграден за 24 г. от започването на строителството му. Следва изграждането на втора и трета линия, които свързват отдалечените квартали на София с центъра ѝ.
През март тази година започва строителството на нови участъци от третата линия. Очакванията са изграждането им да приключи през 2025-2026 година.
Днешният 26 октомври в България е обявен за Ден за размисъл преди седмите подред парламентарни избори от април 2021 година насам. В този ден избирателят има възможност без чуждо влияние да вземе решение за своя вот в деня на изборите. Днес, както и..
В събота , 26 октомври, ще бъде предимно слънчево. След обяд над западните райони ще се появи разкъсана висока облачност. Ще духа слаб вятър от изток-североизток. Максималните температури ще бъдат между 18° и 23°, в София - около 20°. В..
В навечерието на парламентарни избори на 27 октомври, които се надяваме да родят стабилно управление на държавата ни, в "България днес" ви предлагаме мнения на млади хора за политиката и избирателната активност у нас. От Здравка Момчева узнаваме..
На прага на поредните предсрочни парламентарни избори, умората на българските граждани от управленската безнадеждност е видима. Такава изглежда има и на..
Към 16:00 ч. средната избирателна активност за страната е 26,25% по данни на ЦИК. Това обяви на брифинг заместник-председателят и говорител на комисията..
Много трудности срещат в придвижването и в бита си хората с двигателни и зрителни увреждания в България. Но освен чисто физически, пречките се оказват и..