Имиджовият клип на България е финалист в 13-ото издание на "Corporate Media & TV Awards 2022" в Кан. Наградите се организират от Международния комитет на фестивалите за туристически филми, съобщи bgtourism.bg. Българското видео показва, в продължение на минута, някои от най-красивите кътчета в страната ни – от плажовете до ски курортите и е озаглавено "Открий своята история". В него могат да се видят още традиционни български обичаи и ритуали.
Интересна е и концепцията на видеото. Тя е свързана с представянето на личните преживявания на туристите у нас. А посланието е – елате в България, за да уловите мига! Тук можете да откриете ново място и култура, да се сприятелите с местните хора, да споделите снимка на залез, да изпратите виртуална целувка или просто да се насладите на вкусна вечеря. Краткото видео показва малките, простите неща, които са важни за всеки пътешественик – среща с някого по пътя, създаване на спомени, споделяне на опит и разбира се, откриване на себе си и своята история, и то не къде да е, а именно в България!
Може да видите и да подкрепите видеото тук
По регламент можете да гласувате на всеки 24 часа.
Докато България преживява поредната политическа криза, усещането за безпътица се задълбочава, а разделението и недоволството в обществото надделяват, има един сектор, който успя да разчупи този мрачен контекст – туризмът. През 2024 година страната..
Винената култура в България преживява подем. Все повече места и събития привличат любители на виното и засилват интереса към винения туризъм. През 2024 г. значително е нараснало търсенето на винени дегустации, като резервациите за почивните дни..
Празниците наближават и офертите за Коледа и Нова година се разграбват като "топъл хляб". Резервациите са започнали още от месец септември и сега е почти невъзможно да откриете свободни места в по-популярните ни дестинации , съобщават..