Министърът на туризма Зарица Динкова призова да защитим Черноморието ни от “калната кампания”, която се води целенасочено срещу българския бранд. “Тя е доста уплътнена и съответства на всички критерии за хибридност”, изтъкна министърът пред Нова тв.
По думите й, през последния месец на нашето море са регистрирани 1 милион нощувки, което е със 7% повече в сравнение със същия период на м.г. “Има притеснения за следващия месец, но за момента сезонът върви добре”, коментира тя.
Зарица Динкова добави, че всеки ден получава докад за морските течения и потенциалните замърсявания. “Нашето море е безопасно, чисто и сигурно”, увери министърът, но и очерта “планини от натрупани проблеми”, чието решаване не зависи само от една институция. “За да има привлекателни туристически места, трябват хубави места за живеене с добра инфраструктура”, заключи тя.
Кой казва, че българите сме намръщени и черногледи хора? Разходете се из софийските коледни базари и ще останете с коренно различно впечатление. Празничните украси, музиката, въртележките и сергиите, преливащи от лакомства иръчно изработени..
През 2009 г. една държавна компания в Шанхай пуска на пазара кисело мляко с марка "Мусилиян", както наричат село Момчиловци в Китай. Появата на нашенския продукт е придружена от мащабна рекламна кампания и името на родопското село бързо..
Старият влек в село Говедарци, община Самоков предстои да бъде модернизиран като четириседалков лифт с капацитет от 1520 души на час. Подобно предложение е внесено в Регионалната инспекция за опазване на околната среда и води – София от компанията..
Единственият в България Музей на стъклото се намира в град Белослав, на брега на един от ръкавите на Варненското езеро. Именно на това място, през 1893..