Общините партньори Бургас, Несебър, Поморие, Приморско, Царево и Малко Търново ще се рекламират заедно на пазарите в Полша, Великобритания, Чехия, Германия и Скандинавските страни чрез атрактивни видеоклипове и графични послания. Община Бургас е одбрена да получи финансова помощ за кампанията по най-новата програма на Министерството на туризма за финансиране маркетинга на Черноморските общини.
Те ще разработят и предложат заедно с туроператорите различни продукти в региона, свързани със семеен, морски, здравен, спортен, фестивален и други видове туризъм в дестинацията "Бургас – Южно Черноморие“. Ще се заложи на директна реклама в чуждестранните градове, в "горещи" точки като метро, градски автобуси, дигитална външна и онлайн реклама, спрямо различни таргет групи и платформи.
През лятото на 2025 г. се очаква рекорден интерес към детските лагери в България, показват данни на туристическите платформи. Две са водещите тенденции в идните месеци. От една страна нараства търсенето на активните приключенски лагери с фокус върху..
Алеко Константинов е първият писател интелектуалец на българската литературна сцена. Той е познат като журналист, публицист, езиковед с голямо влияние в обществения живот от края на XIX век. Още приживе двете най-известни Алекови произведения "До..
Туристическият сезон набира скорост. Официално той беше открит на 31 май в Поморие от министъра на туризма Мирослав Боршош, но с оглед на високите температури в последните дни напливът на туристи става по-осезаем, споделят от туристическия бранш...
Когато термометрите в София безмилостно доближат 40°C, въздухът става тежък като олово, улиците опустяват, а хората започват да търсят спасение в..