Инициативата, която има за цел да популяризира страната ни като туристическа дестинация и да разкаже за българските традиции и култура, включва два тематични епизода.
Първият епизод вече е качен на официалния ютюб канал на телевизията и е посветен на провелия се на 3 март т.г. български пролетен фестивал “Мартеница 2024” в парк Мияшита в Токио.
В него посланикът ни в Япония Мариета Арабаджиева представя мартеницата и нейната символика, българския фолклор, традиционни продукти като сирене, розово сладко, мед, билков чай, вино, ракия, изделия от троянска керамика, които се предлагаха по време на фестивала.
Единственият в България Музей на стъклото се намира в град Белослав, на брега на един от ръкавите на Варненското езеро. Именно на това място, през 1893 г., братя Мушалан поставят основите на българското стъкларство, създавайки първата стъкларска..
Пътешествията с парни локомотиви, които организира БДЖ по различни поводи и празници за любителите на старите влакове станаха традиция. Пуфтящият влак, който изпуска много пара и дим и неговата звучна свирка са вълнуващи както за децата, така и за..
Сакар, една от най-загадъчните и слабо познати планини у нас, бавно, но уверено се превръща в нова дестинация за устойчив туризъм. Районът, разположен между Източните Родопи и Странджа , години наред оставаше настрана от туристическите потоци. Но..
Родопската община Ардино обяви, че е започнала подготовката на кандидатурата си за участие в петото издание на инициативата на Световната организация по..
Новата екопътека над село Невша в община Ветрино (Варненска област) вече е факт – 10‑километровият маршрут, водещ до впечатляващите скални феномени..