Инициативата, която има за цел да популяризира страната ни като туристическа дестинация и да разкаже за българските традиции и култура, включва два тематични епизода.
Първият епизод вече е качен на официалния ютюб канал на телевизията и е посветен на провелия се на 3 март т.г. български пролетен фестивал “Мартеница 2024” в парк Мияшита в Токио.
В него посланикът ни в Япония Мариета Арабаджиева представя мартеницата и нейната символика, българския фолклор, традиционни продукти като сирене, розово сладко, мед, билков чай, вино, ракия, изделия от троянска керамика, които се предлагаха по време на фестивала.
По разнообразие на птици страната ни заема едно от челните места в Европа и попада в ТОП 5 на дестинациите за т.нар. бърдуочинг или орнитологичен туризъм на Стария континент, научаваме от разговора ни с д-р Георги Герджиков, който от години развежда..
Скалните венци, надвесени над река Русенски Лом и нейните притоци Бели, Черни и Мали Лом са магнит за природолюбители и търсачи на висок адреналин. Целият район е известен като Поломието или „Планина под равнината“. В течение на хилядолетията тук реките..
“София за начинаещи в 55 стъпки” – така се нарича туристическата обиколка на българската столица, организирана от Общинското предприятие „Туризъм“ (Visit Sofia). Безплатният пешеходен тур е подходящ за хора от всички възрасти, продължава 1 час и 45..
Винената култура в България преживява подем. Все повече места и събития привличат любители на виното и засилват интереса към винения туризъм. През..