На какво се дължи паниката около смяната на зимните гуми? Защо е пълно със сайтове, които бълват заглавия от типа: "Спират колата от движение ако няма зимни гуми" или "КАТ ни глобява ако нямаме зимни гуми от 1 ноември"?
Както в голяма част от случаите има два възможни отговора:
1. Някои не много добре запознат журналист, от типа чул - недочул, решава, че ще прави бум и ще напише сам някоя невероятна статия за това как ще ни глобяват от КАТ, защото започне ли акция "Зима" всички с летни гуми изгарят. От там лавинообразно журналисти и администратори на други медии и страници без да четат особено текста използват функцията copy/paste и разпространяват същата статия.
2. На гребена на вълната, както се копира дадена подобна статия последния ред на новината гласи: "ако все още не сте закупили нови зимни гуми на добри цени, то може да го направите ТУК", като това ТУК е някои онлайн магазин за продажба на гуми. Явна реклама на добро място. Идеален маркетинг. Хората се стряскат, че КАТ изведнъж започва проверки от 1 ноември, което на практика е след 4 дни и накрая за наше удобство има линк към сайт за гуми и джанти.
Толкова ли свършиха добрите примери за реклама, толкова ли не може да си продадете стоката, че разчитате на това да стреснете потребителите и след това да им пробутате гумите си?
Истината е една и с години продължава да е само една: в ЗДвП все още НЯМА изискване за използване на зимни гуми през който и да е било период на годината. Единственото изискване към гумите е да бъдат с минимална дълбочина на грайфера 1.6 мм. Няма изискване за сезонност, няма изискване за възраст на гумите. Знаем, че е желателно да се промени този закон, от години го искаме, но уви все големите пропуски в ЗДвП изискват вече един изцяло нов, модерен, съобразен с модерните автомобили закон.
И все пак опашките за смяната на летните гуми със зимни в София вече започнаха, а с това се вдигнаха и цените както на самите гуми, така и на услугите. Ако до преди десетина дни монтажът, демонтажът и балансът на 4 гуми на лек автомобил излизаха около 35-36 лева, то от вчера вече масово шофьорите плащат по около 45 лева. Цената може да се повиши, ако се налага и някакъв ремонт по гумата или джантата, а в над 50% от случаите такъв ремонт се налага заради пътищата ни.
Алла Узун е етническа българка от Украйна. Каца в България през януари 2025 година където планира да остане за постоянно. През април записва курс за изучаване на български език към организация “Каритас”, София. Днес има успешно завършено ниво B1 за познание на езика, а крайната ѝ цел е да научи перфектно български език. Казва, че след успешно..
Допълнителни разходи в размер на 1,36 млн. лв. по бюджета на Министерския съвет за 2025 г. одобри на днешното си заседание правителството. Средствата са предназначени за дейности по стопанисване и управление на поземлен имот с площ 958 510 кв. м - парк “Врана“. С тях ще се разпорежда областният управител на област София Стефан Арсов. "Благодаря на..
Ваучерите за храна са най-популярната социална придобивка на работа. Това показва проучване, в което са участвали над 20 хил. респонденти. От 2024 г. ваучерите за храна станаха изцяло дигитални. Световната банка определя ваучерите за храна като една от най-ефективните мерки за социална подкрепа. “Ваучерите за храна са все още и безапелационно, може би..
Българките от Time2Dare станаха първият и единствен засега изцяло женски ветроходен отбор в историята на престижната международна регата Aegean 600 , който успява да завърши, и първите носителки на специалната награда на Хера , връчвана на най-женския екипаж в памет на Гана Конончук, учредена след смъртта ѝ през 2024 г. Въпреки..
Лятното кино на Кинематограф се завръща по парковете в София и страната с изцяло нова филмова програма, с подобрен дизайн на кинозоната и още нови изненади за зрителите Организаторите обещават срещи с най-големите и актуални майстори на късометражното кино от последните три години. Тази вечер от 20:30 ч . проектът гостува в столичния..