Както знаем и както се убедихме в изминалите издания, консуматорството има различни измерения – от покупката на риба в ден като днешния до това – как и с какви средства се грижим за външния си вид, например.
Първият днешен събеседник е Леонора Шокордова - маркетинт мениджър за България на един от водещите световни брандове на продукти, свързани с външния вид и застъпничеството за естествената красота.
Наистина, всяка фирма се стреми към печалба и развитие на бизнеса. В нашата компания обаче никога този стремеж не е бил на всяка цена – обясни Леонора Шокордова. – Опитваме се съобщенията и кампаниите, които правим, да променят положително живота на потребителите – било то храни, продукти за почистване или козметични брандове.
Моделът на поведение на фирмата ѝ диктува вслушване в мненията на клиентите, съобразяване се с потребностите и насоките, които те подсказват. Някои от брандовете „поглеждат“ отвъд външното, визуалното, провокират жената да изяви това, което е дълбоко заложено в сърцето или мислите, да открие вътрешната си красота, с което да си вдъхне самочувствие.
Не е задължително да влезеш в определени стандарти, за да си стойностен.
Шокордова разказа за кампания и "Книга а истинската красота", в които жени от различни възрасти са споделили какво за тях е красотата, какво ги е направило такива, каквито са днес, какво е трябвало да преодолеят, с какво се гордеят. Де факто кампанията е послужила и като своеобразно проучване. Според него само 32% от анкетираните жени смятат себе си за красиви. От друга страна 71 на сто от дамите твърдят, че това, което прави красива една жена е нейната вътрешна увереност, сила и спокойствие.
Около 60% от жените виждат красотата в семейството и децата – очевидно най-близките ти хора могат да те направят красив със спомените и преживяванията, които имате…
Посланието ни е: Радвайте се на това, което сте, не бъдете толкова строги към себе си, намирайте красотата в малките неща…
Чуйте разговора на Катя Василева с Леонора Шокордова.
Коментаторите на тази седмица във "Форум" обсъждаха следните теми: Какви трябва да бъдат приоритетите пред редовното правителство ? Абстрактна ли е темата за съдебната реформа? Когато няма стабилно правителство, държавната администрация прави... нищо. "Хората имат нужда от присъствието на държавата в техния живот, но до определени..
Какви ремонти на общежития се извършват с днешна дата в столицата и в цялата страна? Води ли това до проблеми с местата за настаняване? Променят ли се и как условията за настаняване в студентските общежития на различните университети? По тези ключови въпроси разговаряхме с председателя на Националното представителство на студентските..
Университетът за национално и световно стопанство (УНСС) през 2025-а ще отбележи своята 105-годишнина. Във връзка с честванията са предвидени различни събития. Повече за инициативите, както и за висшето образование у нас, разговаряме с проф. д-р Димитър Димитров – ректор на висшето учебно заведение . Той изтъкна, че за поредна година..
Банките осезателно вдигат лихвите по потребителските заеми . През декември 2024 г. средният лихвен процент на новоотпуснатите левови кредити за домакинствата вече е 10.03%, а с допълнителните такси годишният процент на разходите (ГПР) става 10.68%, сочат данните на БНБ. Ръстът на лихвите по потребителските заеми спрямо предходния месец (ноември)..
Вече стана ясно, че учителите са готови на протестни действия , ако не получат обещаното увеличение на възнагражденията. Според колективния трудов договор (КТД) техните възнаграждения трябва да са в размер, равен на 125% от средната брутна заплата за страната . " Не проектираме компромиси . Не сме обсъждали алтернативи. Очакваме да се..
Тази вечер (5 февруари 2025 г.), от 18.30 ч. в Литературния клуб на Столичната библиотека ще гостува Нинко Кирилов в поредицата "Поет на месеца". Той е автор на книги с поезия, проза и драматургия: “Двойници и животни” (2013 г.), “Човек сред хората” (2017 г.), “Три пиеси” (2018 г.), “По-сурово” (2019 г.), “Падане завинаги” (2021 г.), “И други..