Голямата промяна дойде от хората, които вече са активни потребители. Тя е толкова драстична, че промени целия пазар и отделните бизнеси. Хората вече не са купувачи, те нямат нужда от предлагане, те са добре информирани потребители, които налагат правилата, а пазарът вече е пазар на търсенето.
Бизнесът трябва да се ориентира към разбиране на потребителите, на тяхната мотивация, ценности и култура. Моделът на рекламата вече е изграждане на потребителско изживяване и взаимоотношения с потребителите, а атрактивното предложение е стъпката преди атрактивната реклама. Основният въпрос пред всеки бизнес е "как носиш промяна на хората, на които се опитваш да продаваш и да си полезен".
"Днес потребителите правят бизнеса, те са неговото гориво. Добър пример са споделените платформи, в които съдържанието се създава от милиони хора по целия свят. Ето защо няма значение какво казва някоя реклама за дадена марка или продукт, важното е какво мислят и говорят хората. Именно по този начин се изграждат и търсените марки," обясни Гурков като подчерта, че "модерният маркетинг създава истории, в които хората искат да участват".
Иван Гурков работи в рекламната индустрия от 2003 г. Фокус през последните години му е разработването на съвременни маркетингови комуникации, негови материали по темата са публикувани в различни международни специализирани издания като Brandingmag, The Marketing Journal на Филип Котлър. и Rebels and Rulers. В момента Иван Гурков отговаря за стратегическото развитие на марките в Interpartners group.
Подробности можете да чуете в звуковия файл.
За втора поредна година Компас събира млади хора и водещи компании в интерактивна бизнес игра. Компас 2025: практическо бизнес предизвикателство се организира от Тук-Там и ще се проведе на 13 март в Planet Schwarz Tech Theatre. Инициативата предоставя възможност на участниците да развият ключови умения и да изградят ценни контакти както с..
През 2024 г. заетостта в столичните хотели достигна нивата отпреди пандемията, каза пред Радио София Мартина Божанска - генерален мениджър на един от големите хотели в столицата. "За София повишението през 2024 г., спрямо 2023 г., е около 8%-10%, за хотели от категория 4 и 5 звезди. В страната средно се движи около 50% заетостта. За София е..
78% от водачите на МПС използват мобилни устройства по време на шофиране , а 14% от тях си признават, че са участвали в ПТП по време на използване на мобилен телефон. Това показва проучване на Института за пътна безопасност (ИПБ), проведено от 4 до 20 януари т.г. с 808 водачи на МПС в София, Варна, Бургас и Пловдив . Експертите от ИПБ..
Липсата на персонал е най-голямото предизвикателство, пред което са изправени българските хотелиери. Това каза пред Радио София Георги Дучев - изпълнителен директор на Българската асоциация на професионалистите в мениджмънта на хотели. Проблемът се задълбочава през последните години, като пред него са изправени хотелите в световен мащаб, добави той...
"Без всякакво съмнение може да се каже, че "Цветята на нациите" представлява един автентичен шедьовър." Това казва Бернар Ардура - почетен председател на Папския комитет за исторически науки за една книга, написана (макар и на италиански) от българин. А той работи основно в Италия, от 18-годишен иска и по-късно се занимава с дипломация..
Започна приемът на заявления за явяване на изпити за първата и втората кандидатстудентска сесия на Софийския университет. Крайният срок е в 17.00 часа на 31 март 2025 г. за първата кандидатстудентска сесия и в 17.00 часа на 2 юни 2025 г. за втората кандидатстудентска сесия. Приемът на заявления за явяване на изпити за първата и втората кандидатстудентска..