Голямата промяна дойде от хората, които вече са активни потребители. Тя е толкова драстична, че промени целия пазар и отделните бизнеси. Хората вече не са купувачи, те нямат нужда от предлагане, те са добре информирани потребители, които налагат правилата, а пазарът вече е пазар на търсенето.
Бизнесът трябва да се ориентира към разбиране на потребителите, на тяхната мотивация, ценности и култура. Моделът на рекламата вече е изграждане на потребителско изживяване и взаимоотношения с потребителите, а атрактивното предложение е стъпката преди атрактивната реклама. Основният въпрос пред всеки бизнес е "как носиш промяна на хората, на които се опитваш да продаваш и да си полезен".
"Днес потребителите правят бизнеса, те са неговото гориво. Добър пример са споделените платформи, в които съдържанието се създава от милиони хора по целия свят. Ето защо няма значение какво казва някоя реклама за дадена марка или продукт, важното е какво мислят и говорят хората. Именно по този начин се изграждат и търсените марки," обясни Гурков като подчерта, че "модерният маркетинг създава истории, в които хората искат да участват".
Иван Гурков работи в рекламната индустрия от 2003 г. Фокус през последните години му е разработването на съвременни маркетингови комуникации, негови материали по темата са публикувани в различни международни специализирани издания като Brandingmag, The Marketing Journal на Филип Котлър. и Rebels and Rulers. В момента Иван Гурков отговаря за стратегическото развитие на марките в Interpartners group.
След бягството на две деца от столична детска градина, на персонала ще бъдат наложени административни наказания. Това съобщи за БТА Десислава Желязкова, директор на дирекция "Образование" в Столичната община. По-рано днес момче и момиче от детска градина "Звънче" бяха открити от полицията, в близост до светофар в кв. "Хаджи Димитър"...
Лятото продължава, а с него и високите температури, които ни карат да се крием под дърво и камък от слънчевите лъчи. Но не берете грижа! Ако имате дори и няколко свободни часа ето къде бихте могли да ги прекарате в спокойна и хладна атмосфера. Това са три предложения за пътеки близо до София. Пътеката Бели Искър Тя е едно много..
Българската асоциация на професионалистите в мениджмънта на хотели (BAHE), организира в края на юни традиционното национално допитване до мениджъри и собственици на хотели. Резултатите показват, че само една трета са хотелиерите, които виждат подобрение спрямо миналата година. Също при една трета от тях заетостта е без промяна спрямо миналата година,..
Паркинг с капацитет над 130 автомобила би могъл да бъде обособен на мястото на незаконните гаражни клетки, които районната администрация на “Овча купел” премахва в последните месеци. Работата продължава, но е необходим финансов ресурс от страна на Столичната община. Пред Радио София кметът на "Овча купел“ Ангел Стефанов съобщи, че през последните..
Младата надежда на Клиниката по кардиология в УМБАЛ „Света Екатерина“ д-р Бояна Бързашка, постигна изключителен успех, като получи Европейска диплома по кардиология. Признанието се присъжда от Европейското кардиологично дружество след преминаване на много сложен изпит по специалността. Придобиването на Европейската диплома е свидетелство за висока..
Цените на едро на основните хранителни стоки се запазват почти без промяна от два месеца насам, обявиха от Държавната комисия по стоковите борси и тържищата. Нейният председател Владимир Иванов коментира борсовата търговия: "Към момента пазарът се държи добре. И пак казвам, взаимодействието е плод на търсене и предлагане, а не на външни..
Как да направим месец Юли незабравим и полезен за живота на нашата планета? Каква е мисията на глобалната инициатива Plastic Free July (Юли без пластмаса) и как насърчава да се спре използването на пластмасови опаковки за еднократна употреба - отговорите на тези въпроси дава в предаването “Радиокафе” Рада Бонева, екоактивист, автор и блогър в Thrift..