Пандемията и светкавичната дигитална трансформация промениха света на комуникациите драстично през последната година. Не само общуването с най-близките ни хора се премести в мрежата, но и на бизнеса се наложи да предприеме стъпка към своето пълноценно онлайн развитие. За някои, тази неочаквана стъпка към бъдещето се оказа фатална, но за по-голямата част от компаниите донесе изненадващо много приходи и дивиденти.
„Практически не остана нещо, което да не бъде засегнато от пандемията. Най-драстично се промени степента на осъзнаване от брандовете, колко важна е комуникацията и че тя е крайно наложителна по време на криза. Компаниите заложиха по-скоро на сигурното, обърнаха се към традиционните медии като средство на комуникация. Всички бяха изострено чувствителни към информацията, която предават. Що се отнася до социалните мрежи, бизнесът следи степента на доверие към един инфлуенсър, а не само броя на неговите последователи“, коментира пред радио София Камелия Димитрова, председател на Българската асоциация на PR агенциите (БАПРА).
Промените в потребителското поведение неизбежно водят и до различни стратегии на компаниите.
„Нарасна осъзнатостта на мениджърската функция и нейните ползи за компаниите и организациите. Промениха се начините, по които общуваме, следователно са ни необходими нови умения, за да изразяваме по ясен начин посланията си. Убеден съм, че ние, комуникаторите, станахме част от движещите сили на промяната. Промяната към по-добро. Освен масова дигитализация, видяхме и един взрив на социално отговорни проекти. Това показва разбирането на компаниите за нуждите на хората и отговорността им към тези, които имат нужда от подкрепа. Не на последно място – видяхме, колко е важно тези проекти да бъдат комуникирани. Надяваме се, че ще видим подобни проекти в рамките на конкурса на БАПРА Bright awards - Energy for change“, коментира доц. д-р Александър Христов, зам.-председател на БАПРА.
В конкурса “Bright awards - Energy for change” ще се състезават кампании и проекти, реализирани през последните две години и по-точно в периода март 2019 г. – края на февруари 2021 г. Категориите са 14 на брой, като 2 от тях са специални. Заявки за участие ще се приемат през онлайн платформата на конкурса до 2 април 2021. Кандидатурите се подготвят на английски език и няма ограничения в броя проекти, които могат да бъдат подадени от една компания.
Повече чуйте в разговора на Катя Василева с Камелия Димитрова – председател на БАПРА и доц. д-р Александър Христов – зам.-председател.
Подготовката за излет в планината не трябва да се подценява. Тя винаги трябва да е адекватна и сериозна, независимо дали човек се е запътил на кратък преход - да речем еднодневна разходка, или преход за няколко дни. Това изтъкна пред БНР-Радио София началникът на отряда на Планинската спасителна служба в Дупница Мартин Джокин ,..
Кампанията "Зелени библиотеки в парковете на София" ще премине и през район "Надежда". Инициативата ще се проведе на 23 август от 10.00 ч. до 14.00 ч. в Северен парк, съобщават от Столичната библиотека. Сред гостите на събитието ще бъдат поетите и музиканти Петър Чухов и Иван Христов. Специално за най-малките посетители програмата включва изпълнения на..
Асоциацията на интериорните дизайнери в България (АИДБ) инициира кампания за подпомагане на населението в Община Трън, останало без домове, вследствие на пожарите в района. Организацията призовава своите членове, партньори и съмишленици за всякакъв вид помощ за възстановяване на засегнатите жилища и построяването на нови...
Градовете в България са засегнати все по-осезаемо от въздействието на климатичните промени, от по-дълги горещи вълни, от повишени температури и натрупване на топлина в плътно застроените зони. София не прави изключение от тази тенденция. Интересното е, че не само субективното усещане, но и учените вече говорят как в софийския център,..
През юли 2025 г. над 7200 безработни са били мотивирани да предприемат първи стъпки към заетост с подкрепата на екипите на бюрата по труда, ромските и младежките медиатори в цялата страна. Общо през месеца чрез бюрата по труда професионална реализация са намерили 12 207 души – 11 291 безработни и още 916 заети, учащи и пенсионери, които..
В предаването "Радиокафе“ акцент на разговора е една концепция с хоризонт на алтернативната сцена, представяща по-различната музика. Събеседник по темата бе Добрин Петков, познат със своя псевдоним Djobri, със сигурност човек подходящ да разкаже за SYMБИОЗА, е колега радиоводещ, музикален продуцент и организатор на събития. С поглед към..
Jeremy?, Innerglow и Bropunzel са трите групи, които тази година ще поздравят Диана Атанасова за рождения ѝ ден. Тази година фестивалът в София по повод рождения ден на Диана ще бъде на 26 август. Тя създава музикалното събитие през 2023-та и продължава да радва музикалните почитатели всяка година по същото време с различни групи. "Аз много се..