Пандемията и светкавичната дигитална трансформация промениха света на комуникациите драстично през последната година. Не само общуването с най-близките ни хора се премести в мрежата, но и на бизнеса се наложи да предприеме стъпка към своето пълноценно онлайн развитие. За някои, тази неочаквана стъпка към бъдещето се оказа фатална, но за по-голямата част от компаниите донесе изненадващо много приходи и дивиденти.
„Практически не остана нещо, което да не бъде засегнато от пандемията. Най-драстично се промени степента на осъзнаване от брандовете, колко важна е комуникацията и че тя е крайно наложителна по време на криза. Компаниите заложиха по-скоро на сигурното, обърнаха се към традиционните медии като средство на комуникация. Всички бяха изострено чувствителни към информацията, която предават. Що се отнася до социалните мрежи, бизнесът следи степента на доверие към един инфлуенсър, а не само броя на неговите последователи“, коментира пред радио София Камелия Димитрова, председател на Българската асоциация на PR агенциите (БАПРА).
Промените в потребителското поведение неизбежно водят и до различни стратегии на компаниите.
„Нарасна осъзнатостта на мениджърската функция и нейните ползи за компаниите и организациите. Промениха се начините, по които общуваме, следователно са ни необходими нови умения, за да изразяваме по ясен начин посланията си. Убеден съм, че ние, комуникаторите, станахме част от движещите сили на промяната. Промяната към по-добро. Освен масова дигитализация, видяхме и един взрив на социално отговорни проекти. Това показва разбирането на компаниите за нуждите на хората и отговорността им към тези, които имат нужда от подкрепа. Не на последно място – видяхме, колко е важно тези проекти да бъдат комуникирани. Надяваме се, че ще видим подобни проекти в рамките на конкурса на БАПРА Bright awards - Energy for change“, коментира доц. д-р Александър Христов, зам.-председател на БАПРА.
В конкурса “Bright awards - Energy for change” ще се състезават кампании и проекти, реализирани през последните две години и по-точно в периода март 2019 г. – края на февруари 2021 г. Категориите са 14 на брой, като 2 от тях са специални. Заявки за участие ще се приемат през онлайн платформата на конкурса до 2 април 2021. Кандидатурите се подготвят на английски език и няма ограничения в броя проекти, които могат да бъдат подадени от една компания.
Повече чуйте в разговора на Катя Василева с Камелия Димитрова – председател на БАПРА и доц. д-р Александър Христов – зам.-председател.
Детският фестивал "Надежда" ще има своето първо издание в едноименния столичен квартал и ще зарадва малчуганите непосредствено преди първият учебен ден. Пред Общинския културен институт “Надежда“, до Метростанция “Хан Кубрат“, в събота (13 септември) от 15 часа и в неделя (14 септември) от 10 часа ще се проведе този своеобразен празник за..
Какво трябва да направят за своето здраве учениците преди началото на учебната година? Общопрактикуващите лекари извършват профилактични прегледи на учениците и предоставят данни за извършени задължителни имунизации за възрастта. Вече е факт дигитализацията на този процес. Информацията за здравословното състояние на детето (ръст, тегло, обиколка на..
Ново глобално проучване на Adecco Group показва, че компаниите по света продължават да възприемат изкуствения интелект (ИИ) като панацея за ускорена трансформация, но често прехвърлят тежестта върху своите служители. 66% от организациите очакват служителите сами проактивно да се адаптират към ИИ, а 32% изобщо не предлагат обучение за..
Българското образование има нужда от истинска реформа, а не от промени на парче , посочват в свое становище от Асоциация "Родители" . В предлаганите промени има редица притеснителни моменти – въвеждането на задължителен предмет "Добродетели и религии", ранното профилиране чрез прием в математически и природоматематически гимназии още..
Българското образование е изправено пред системна криза. Слабите училища са навсякъде, обхващат голям брой ученици и са с хронично лоши резултати . Все пак няколко училища успяват да повишат средния си резултат по БЕЛ с повече от една единица за последните три години. Това показва нов анализ на Института за пазарна икономика (ИПИ),..
За един изключителен концерт, който ще се проведе днес, 12 септември, свързан с появата на дългоочакван албум “Малко след“ - съвместна продукция на Жлъч и Trombobby, съобщи Мартен Роберто. "Албумът го правим повече от две години и всъщност е една много сбъдната мечта за мен, предполагам и за Жлъч. Включва десет песни. Отначало идеята беше да..
"Спаси София" иска ул. "Цар Иван Шишман" да стане изцяло пешеходна зона и събират подписи за петиция. За два дни са събрали над 2000 подписа, днес продължават и на фестивала КвАРТал. "Когато имаш предизборна програма, трябва да спазваш обещанията. Ул. "Цар Иван Шишман" е наше предизборно обещание и е логично да започнем да го изпълняваме",..