Снимка: (В) Радио София
ТикТок се оказва не толкова социална мрежа за забавление и губене на времето.
Тя също може да се използва за привличане на клиенти, фенове и последователи. Много компании вече са го разбрали и печелят потребители или купувачи на стоки или услуги, утвърждават продукт или бранд.
Това обясни пред Радио София маркетологът Катерина Николич.
Най-новата от големите социални мрежи стана популярна първо сред децата, но вече има над 1 млрд. потребители, 60% от които – до 34 години.
Бизнесът, който не пренебрегва платформата като потенциален помощник, вече печели. Защото в социалната мрежа вече може да се намери не само забавни клипчета, а почти всичко.
Според Николич в момента и в това приложение хората търсят новини и полезни, практични знания.
За разлика от Фейсбук и Инстаграм, ТикТок е изцяло за видео съдържание – кратко, до 3 минути.
Вече има инфлуенсъри, които работят специално и дори само за ТикТок. Платформата позволява взаимодействие с други потребители и възможности за креативност.
Още за това, какво представлява TикToк платформата, как работи алгоритъмът ѝ, какви видеа можем да снимаме и с каква техника, за да имаме успех, други характеристики и тънкости можете да научите от безплатния онлайн семинар с лектор Катерина Николич нa 14 октомври (четвъртък) от 19:00 часа.
Първо обаче чуйте разговора с нея.
„Отново на училище“ - кампания на Фондация „Запази Доброто“ за набиране на учебни пособия, които да подпомогнат децата лишени от родителски грижи в КСУДУ гр. Мездра и децата от ЦОП гр. Роман. Слушаме Иляна Мирчева от Фондация „Запази Доброто“: "Това са деца, на които няма кой да даде тласък в живота. Благодарение на дарителите ни сме им..
Стресът е навсякъде около нас – често ни мобилизира, но понякога и подкопава психическото и физическото ни здраве. Това е темата на поредното събитие на "Рацио" на 9.9 . Кога полезният стрес преминава в дистрес и какво можем да направим, за да не се превърне той в дългосрочна заплаха? Как ни влияе на ума, на тялото и на клетъчно ниво? Отговори от..
В новата си фентъзи поредица „Градска самодива“, авторката на хитовата трилогия „Змей закрилник“ разширява вселената на своите герои с нова вълшебна поредица с аромат на билки и пресен хляб. „Градска самодива“ на Симона Панова, е книга първа от изпълнена с магия и легенди история, която се развива само месеци след „Змей омайник“ и ни запознава с нови..
По повод Съединението на България само на 6 и 7 септември (събота и неделя), Националният военно-исторически музей ще представи оригиналните знамена, свързали съдбата си с онзи знаменателен миг преди 140 години – Славея Сурчева от НВИМ: "Рядко знамената се представят пред публика, но по повод голямата годишнина могат да се видят осем оригинални..
През февруари следващата година ще бъде завършен корпусът на 55-о Средно училище "Петко Каравелов“ в столичния район "Студентски“. Новото крило, което се изгражда от миналата година, ще позволи на още 300 ученици да се обучават в образователната институция. Ще бъде изграден втори СТЕМ център с 4 зони - природни науки, зелени технологии,..
"Новата гора на София" е мащабна залесителска инициатива на Столичната община, в рамките на която вече са засадени над 180 000 нови дървета. Инициативата цели трансформация на пустеещи общински земи в гора и изграждане на зелен филтър в близост до София, който да подпомогне подобряването на качеството на атмосферния въздух. Проектът стартира..
В края на лятната ваканция и на прага на новата учебна година, се сещаме и за профилактичния преглед при детския офталмолог. Как влияе екранната зависимост на децата, как да ги предпазим от късогледство и други проблеми с очите? Доц. д-р Невяна Велева – офталмолог в Детското очно отделение на Клиниката по очни болести на УМБАЛ "Александровска“,..