Навлизаме в сезона на сватбите - тези магически събития на любовта и споделеността. Всяка сватба се свързва с цветя за булката, които обаче често остават недооценени покрай цялата еуфория, владееща всяко младо семейство. Затова има предложение - решение за младоженците! Oсновна цел е булката да събере дарения, които да използва в засаждането на нови гори! Включването в кампанията няма да натежи нито на влюбената двойка, нито на техните близки, тъй като екипът на WWF България ще предостави всичко необходимо. Повече информация тук
Събеседник е Елена Ганчева, ръководител на дарителската програма:
"Преди няколко години станах свидетел как невероятния букет се предава в ръцете на шаферки и свършва в кофа в багажник. Защо да похарчим пари за нещо, което има живот 2 минути, а не да запазим горите. Искаме това да е устойчиво. Инициативата е нова, но и не толкова. Булката и младоженецът трябва да припознаят каузата като своя и да се свърже с нас.
На сайта има проста форма, изпращаме им дарителска кутия със специален дизайн и помощни материали за представяне на каузата. На края на вечерта младоженците си я прибират и след медения месец ни се обаждат, даваме им банкова сметка и получават сертификат за дарение и емблематична плюшена играчка на WWF.
Фокусираме се към два вида гори - крайречните, които са тотално пренебрегнати - брегът на р. Марица при гр. Стамболийски до магистрала "Тракия" - нашите фиданки са лесно разпознаваеми. Важно е да се полагат грижи най-малко в първите 3 години след засаждането ѝ. Това не е сбор от дървета, а е жив организъм.
Засажданията са късна есен или ранна пролет, каним хората на доброволчески акции. Щастливи сме, че доста хора се отзоваха, надяваме се на още повече. Можем да реагираме и в последния момент, може да реагираме за часове. Първата кутия отиде в Бургас."
Гост в коментарното предаване “Форум” в края на работната седмица е Мартин Атанасов – момчето, което създаде проекта Черна писта, интерактивна платформа с данни за над 177 000 катастрофи и пиар специалист. Заедно с водещата на предаването Елена Пъневска те обсъдиха следните теми: Обобщение на седмицата; За младите хора у нас много от обществените..
Казусът с Боянското блато е активен в общественото пространство от 2021 г., когато стартираха различни административни процедури за съхраняване на блатото като екосистема. Изплува отново в момента, по причина на това, че в момента в имота от север (буквално на 15 м. от неговата територия) започна активно строителство”, заяви адвокат Веселин..
Президентът на САЩ Доналд Тръмп обяви, че прекратява търговските преговори с Канада. За причина се посочва канадска реклама против митата с гласа на бившия президент Роналд Рейгън. Рекламата се появява като критика на наложени от Щатите тарифи на стомана и автомобили от Канада. Става дума за телевизионна реклама, дело на местната власт в..
Какво е поезията? Самоанализ? Себевглеждане? Или може би демонстрация и подтик как съвременният човек да се вглежда повече в себе си? Тези разсъждения направи в студиото на БНР-Радио София поредният поет – петъчен гост на Даниел Ненчев. Формален повод за поканата към Павлин Проданов е неговата дебютна книга "Слънцето хвърля милиарди..
Рафаела, а.к.а Rafunzel , която най-ревностните слушатели помнят и като част от екипа на Радио София, гостува в "Добър вечер, София" с нова фамилия, псевдоним за пред феновете и с нов запис. "Радвам се и много се вълнувам, че съм тук. Носталгично ми е да се върна и да видя студиото като гост, а не като звукорежисьор", възкликна Рафи...
Стойността на индекса на обществено напрежение за третото тримесечие на 2025 г. (1 юли - 30 септември) съвсем леко, с 0.9 пункта, навлиза във фазата „висок, трудно контролирани рискове“. Стойността на индекса за периода се дължи на действието на широк комплекс от фактори. Към този момент регистрираните стойности на индекса по-скоро показва висок,..
Тази седмица Българското национално радио беше домакин на голямата среща на обществените медии в Европа. Сред темите, които вълнуваха участниците и те обсъждаха и дискутираха, бяха: как в днешния свят обществените медии да бъдат платформа за аргументи а не за алгоритми; привличане и грижа за младежката аудитория; историите, които имат..