Най-важните фактори за успеха на онлайн магазин са избор на продукти или услуги, които ще се предлагат (в зависимост от търсенето, установено след проучване), както и начина на достигане до клиентите – чрез използване на подходящи канали за реклама.
Това обясни пред Радио София Иван Кузманов, специалист по дигитален маркетинг и електронна търговия.
По този начин може да се продава собствено производство, продукти да други производители или да се препродават, дори и без те да са в собствен склад (чрез модела "дропшипинг" / dropshipping).
Всеки един от начините има предимства и недостатъци.
Например при дропшипинг нямаш нужда от наем на склад, където да съхраняваш стоката. Ти си посредник, който приема поръчка и я препраща към основния търговец. Това обаче не ти дава възможност да си сигурен в качеството на продуктите и пряко да контролираш услугата.
"При започване на подобен бизнес трябва да се направи проучване на нишата, в която ще работите, да се разбере каква е конкуренцията, ценовите нива и възможностите за печалба. Важно е да познаваме добре продуктите, които продаваме, за да сме адекватни в посланията си и да можем да консултираме нашите клиенти", изтъкна Кузманов.
Ако направите неспециализиран сайт, в който предлагате богата гама продукти, това ще ви донесе добри поведенчески фактори на клиентите (за Гугъл) – по-дълъг престой в сайта например, повече влизания от различни клиенти.
Според опита и по думите специалиста, най-добрите канали за рекламиране на бизнеса и продуктите са Фейсбук, Инстаграм. Тези платформи са повече ползвани от клиентите, добре развити са и с добри възможности за таргетиране и разнообразие от видове реклами.
Чуйте целия разговор на Божидар Янев.
Горещите месеци отминават, но климатиците могат да се използват почти целогодишно. От асоциация "Активни потребители" за започнали кампания, в която се дават съвети за избор на такъв уред . Освен това се канят желаещи да участват в "колективна покупка" на климатик, при което ще се ползва между 10 и 15 процента отстъпка. На българските..
MustArt Fest 2025 превзема парк “Хиподрума“ на 17–18 септември с кино, музика и млади таланти. В предаването “Добър вечер, София“ гостуваха Девина Василева – млад режисьор и съорганизатор на събитието, и продуцентът и режисьор Кирил Киров-Кико. Фестивалът ще се проведе в четвъртото си издание с цел да подкрепи новото поколение творци,..
През новата учебна година образователната платформа "Буки" ще предостави безплатни STEM програми, подходящи за ученици от 1. до 4. клас на 50 държавни и общински училища. Учителите ще могат да ползват готови за преподаване уроци, включвайки презентации, задачи и примерен сценарии. Програмите са с фокус върху развитието на ключови дигитални..
Европейската агенция по лекарствата (European Medicines Agency, EMA) и ръководителите на агенциите по лекарствата предупредиха за нарастващата заплаха от незаконни лекарства, рекламирани и продавани онлайн в ЕС. Българската Изпълнителната агенция по лекарствата (ИАЛ) предупреждава, че подобни незаконни продукти представляват сериозен риск за..
До 30 септември се приемат кандидатури по програма "Културно наследство" на Столичната община. Процедурите по координиране на програмата обаче не са спазени. Има избран програмен съвет, но не и координатор по проекта. Срокът за кандидатстване по програмата би трябвало да се удължи, да бъдат спазени процедурите, да се попълнят коректно всички..
За втора поредна година, Посолството на Република Китай в България организира конкурс за създаването на нова песен, озаглавен "Древни рими - Вечната класика". Конкурсът комбинира китайска поезия и създаването на нова песен по текст от нея. Представени са 24 стихотворения преведени на български и английски език (и китайски за най-смелите)...
Книгата "Етюдите на София-десет години в кадри" на фотографа Иван Шишиев запечатва едни от най-интересните и впечатляващи хора, места и събития в столицата ни през последното десетилетие. Вече има публикувани над 18 хиляди кадъра, които разказват какво се случва в София и България. Публикувал е и снимки от Ирак, Албания, Киргистан,..