По думите на Славова, един от митовете е, че българите сме изостанали по отношение на това, да сме активно присъстващи в дигиталната сфера, особено когато говорим за по-възрастното поколение. Тя подчерта, че истината е, че близо 97% от българите родени между 1946 и 2009 г. присъстват в социалните мрежи и малко над 70% от тях са изключително активни потребители.
Петров сподели, че в България фейсбук е най-използвания канал, като по данни на фейсбук, потребителите у нас са около 3.6 млн. По-младото поколение са по-активни в други мрежи, но проучванията показват, че дори при най-младото поколение фейсбук остава най-предпочитаната социална мрежа.
"Нарекохме тази част от проучването "Welcome to the jungle", защото искахме да дадем малко идеи на колегите и на нас самите какво и как се случва в дигитална среда 100% в България, тъй като данни за света има достатъчно много. И да имплицираме, че дигиталната среда е една дигитална джунгла, която ние трябва много добре да познаваме, за да може всеки от нас да е активен участник, и в същото време да може да оцелява и да се развива. Защото е факт, че виртуалният живот на всеки от нас вече е съизмерим с реалния и времето, което прекарваме в онлайн среда е достатъчно много за да можем да пренебрегнем дигиталните комуникации и да ги разглеждаме само като един канал от всички медийни канали, с които маркетолозите и комуникаторите работят", коментира Славова.
"Със сигурност има ситуации, в които марките третират дигиталната среда по-скоро като още един канал в техния медиен лист, което започва за щастие все-повече да се възприема като остарял подход", сподели Петров. По думите на Славова, мнението за дадена марка в дигиталната среда се формира от съвкупността от мнения на потребителите, които те оставят.
Относно фалшивите новини, голяма част от технологичните компании е да филтрират точно този тип новини, за да може средата да бъде максимално изчистена, но когато става въпрос за избора на продукти и марки, потребителите не се информират само от едно място.
Повече подробности можете да чуете в звуковия файл.
Ваня Тодорова за новото пространство на конна база "Ахил", която работи с деца със специални образователни потребности: "Мечтата ми е била да бъдем максимално полезни. Сега няма да е само конната база, аз съм ерготерапевт и сме планирали площадка, включително за деца в инвалидна количка. Има рампа да се качи да играе в съоръжение "замък"...
Щерион Пилидов за новата си песен (но и за произхода на запомнящото му се име): "Аз съм музикант под наем, композирам за доста хора, за съжаление не остава много време за мен. Работя с Ритон, Авеню, Камелия Тодорова. Много различни стилове, това ме развива доста като музикант и човек. Започнах да се занимавам с музика на 16 г. Преди се..
"Зелени момичета в помощ на кръговата икономика" - Даниела Тошева, член на управителния съвет на АЛДА Асосиейшън. Развива собствен бизнес в една непопулярна за жени сфера - метали. Впоследствие започва бизнес консултантска дейност в подкрепа на стартъпи и малки и средни предприятия, занимава се с Европейски проекти като консултант. АЛДА Асосиейшън е..
Пламен Тотев за романа "Арката на лястовицата" на датската писателка Сисел -Йо Гейсен ( изд . „ Персей “ ) , който „Уолстрийт Джърнъл“ нарежда сред „10-те най-добри мистерии на годината “: "Авторката е биолог, но по ген и талант е най-вече писател. С това постига световна известност. Тя има по-различен поглед за нещата, познава..
България се радва на сериозни традиции в колоезденето. И заедно с моите гости, ще ви разкажем подробностите. Гостите са Драгомир Кузов - председател на Българска федерация Колоездене, основател и изпълнителен директор на българската компания за производство на велосипеди DRAG и Веселин Стоилов “Спиро” - продуктов мениджър в DRAG и бакалавър по..
Д-р Александър Въчков за Национална изложба на българския исторически комикс: " Таблата са около 170 на брой. Бях изненадан какви неща притежавам. Непрестанно сканиране на нови комикси. Резултатът може да се види на 2 етаж. Издирихме около 110 иммена, но не всички имаха добро качество. Историческият комикс е сред най-застъпения вид...
Синът на проф. Иван Шишманов се венчава за по-възрастна с 23 години дама Синът на проф. Иван Шишманов, писателят и дипломат Димитър Шишманов, се залюбва със семейна приятелка на родителите си - съпругата на генерал Сава Савов Пенелопе Калъпова. Току-що завърналият се от следването си в Женева младеж е на годините на най-големия от тримата ѝ..