По думите на Малчев "Тик-ток" е идеалното място, където можеш да покажеш, че се шегуваш със себе си, или рязко да свалиш статуса на водеща банка или човек. Блажева сподели, че използва платформата, защото работи в сферата на комуникации и иска да е в час с новите тенденции. Освен това "Тик-ток" предлага и различни онлайн обучения, а едно от нещата, които "Тик-ток" промени е, че алгоритмите са на база това какво потребителите гледат.
"В другите социални мрежи се издигаш нагоре, когато имаш повече последователи, когато имаш лайкове. В "Тик-ток" алгоритъмът въобще не приоритизира това, че някакви хора са ти го лайкнали. Повече приоритизира, когато някакви хора са сейвнали твоето съдържание. Трябва да създадеш такова съдържание, което някой да иска да си го запази и това е най-висшата форма на харесване", отбеляза Блажева.
Тя допълни, че например ако някоя компания предлага обучение, "Тик-ток" е идеалното място за т. нар. "едютеймънт" или забавления с форма на образователен елемент.
"В Щатите вече има доста проблеми свързани с хора, които дават финансови съвети. Съвети, които са сработили за тях", каза Малчев и поясни, че в момента не Гугъл, а "Тик-ток" е търсачката за съдържанието, което хората искат.
"Алгоритмите, устройствата ни познават по-добре от самите нас. Те знаят какво да ни покажат, за да не се откажем. Те знаят как да направят така, че ние да искаме още и още малко и след това кой носи отговорност? Човекът, който управлява дистанционното", каза Малчев.
"Усмивката е най-подценяваният комуникационен инструмент. Най-доброто продажбено умение е усмивката и тя не се случва в "Тик-ток", тя не се случва в социалните мрежи, а се случва на живо", сподели Блажева. Тя допълни, че когато пишем текстово съобщение ние не предаваме цялото си настроение и е възможно другият човек да го изтълкува погрешно.
Относно това дали "Тик-ток" е в помощ на бизнеса, Блажева каза, че може да бъде, стига човек да има какво да предлага, да има желание да го направи и да бъде автентичен в това, което прави.
Повече подробности можете да чуете в звуковия файл.
"Душата ми е стон" е темата на поредната беседа на Бохемска София с герои Яворов и Лора: Става дума за последната им вечер заедно - 29 ноември 1913. Какъв е поводът за приятелската сбирка, на която семейство Яворови пристигат първи и какво се случва в тази фатална вечер след поредната сцена на ревност - в звуковия файл.
Валентина Петкова разказва за гостуванията си при Емил Димитров и съпругата му Мариета Гьошева в къщата им в Княжево. За „опитомяването“ на режисьора Николай Волев от половинката му Доротея и аристократичния им дом на ул. Кракра. За скромното битие на Светослав Лучников и жена му Стефка, побрали споделения си живот в стая и кухня на ул. Янтра. За..
Записите са от Националната научна конференция “С перо и меч за свобода и независимост”, която се организира от Дирекция на музеите в град Копривщица, Институт за исторически изследвания при Българска академия на науките и Софийски университет “Св. Климент Охридски”: Започваме с професор Вера Бонева от Унибит и нейните тези, свързани с..
„О(б)твързан“ – премиера в Театър Възраждане – Тери Фишър, режисьор на спектакъла и част от трупата на театъра: "Изключително умна комедия с много прости средства. За героя не е лесно, той е над нещата, колебанията му го спират. Предизвикателство е да не се плузгаш по повърхността. Опитали сме се да уцелим театралния език, съчетание на танц и текст,..
Покана за София дръм фест от Боян „Бонзи“ Георгиев – барабанист и организатор на фестивала: "Това е единственото ежегодно барабанно събитие. Барабанния ни уъркшоп се казва клиника - пет различни за един ден. Пръв ще е един 16-годишен бъдещ Дейв Уекъл. Всеки, който е бил на барабанна клиника знае, че се води разговор между свирещия и публиката,..
Развитие на креативността при децата и важността на безопасните играчки - говорим по темата с Жени Илиева, предприемач и създател на безопасни детски играчки: "Безопасна е играчка от безопасен материал, да е рециклируем и да не замърсява средата. Пластмасовите играчки са сред първите замърсители на околната среда. Играчката не е просто забавление,..
Цвета Балийска ни представя Фестивала на авторския театър: "Проведохме три дискусии с творци от полето - всеки творец го прави по свой начин и нямаме нужда от дефиниции що е това фестивал на авторски театър. Има разграничение между драматургичен и авторски театър. Разликата е в процеса на създаване - при авторския, процесът на създаване е по време на..