Български стартъп създаде първата облачна услуга за управление на счетоводство и финанси. Тя дава възможност за използване на иновативен модул за автоматично разчитане на фактури, базиран на изкуствен интелект, дистанционна електронна идентификация и цифрово подписване с квалифицирани подписи и отворено банкиране.
Зад проекта стои Мартин Матеев. Той е сериен предприемач с над 15 години опит в сферата на интернет стартъпите в Ню Йорк. Учил е там, стимулиран от любопитството да научи как работят машините и хората – освен компютърни науки, се интересува от психология и антропология. Завръща се във Варна с мисията да подпомогне дигитализацията и модернизацията на бизнеса и институциите.
Онлайн бизнес софтуерът, който е разработил, има за с цел иновативно и интелигентно управление на финансите, счетоводството, персонала и данъчните задължения с технологии, базирани на изкуствен интелект.
Облачните решения трансформират начина, по който бизнесът управлява счетоводството и финансите си. Този модел, вече успешно приет в развитите страни, гарантира гъвкавост и удобство. Това дава възможност на малките и средни предприятия (МСП) да подобрят производителността си и да намалят оперативните си разходи. В сравнение с другите страни членки на Европейския съюз, анализът на Евростат показва, че облачните услуги в България остават на първоначалната стъпка, но вече се наблюдава положителен ръст година след година.
Пред БНР-Радио София Мартин Матеев твърди, че полека-лека платформата му се е превърнала в липсващото дотогава звено за електронно управление на бизнеса, свързващо банки, институции (НОИ, НАП, Търговския регистър) и т.н.
„Дори има счетоводители, които на казват, че благодарение на нас са си възвърнали любовта към професията“, усмихва се Матеев.
Чуйте разговора на Лилия Големинова.
„Game Changers - ода за един град“ е музикален аудио проект за София на Данислава Делчева. Премиерата му е на 10 май, от 20.00 часа, в „Топлоцентрала“. Вдъхновението за него идва от градската среда и начина, по който се свързваме с нея, каза пред Радио София авторката Данислава Делчева. В основата на албума стоят документални звуци от градския..
Националният етнографски музей представи последното издание „Готови ли сте за Великден?“. От него читателите ще научат какво се е правело някога във всеки ден от Страстната седмица. Пред Радио София гл. асистент д-р Иглика Мишкова – зам.-директор на Института по етнология и фолклористика с Етнографски музей при БАН обясни, че това последно..
Музеят "Борис Христов" представя изложбата на 20-годишната художничка Катерина Кацарова с вернисаж - 22 април 2024 г., от 18.00 часа до 20 часа. Нейните над 20 иконографски творби напомнят на публиката за срещата между небесната духовност и земния, ефимерен свят на реалността. Всяко от представените произведения е проникнато от нейното искрено..
Проектът „Под езика“ стартира първоначално през 2016 г. само за забавление във Фейсбук. По свой начин, художникът Дамян Дамянов решава да отбележи най-българския празник – 24 май. Захваща се с кирилицата и започва да преобразява всяка буква от нея, така че да илюстрира значението на дадена дума. Получава се колекция от 30 идеограми. През 2018 г...
Въвежда се временна организация на движението във връзка с честване на Възкресение Христово на 05.05.2024 г. на пл. „Св. Александър Невски“, съобщават от Столичната община. От 08.00 часа на 04.05.2024 г. до приключване на мероприятието на 05.05.2024 г. се забраняват престоят и паркирането на пътни превозни средства на: пл. „Св...
Министър-председателят Димитър Главчев ще подаде сигнал в ДАНС и прокуратурата по случая с "Многопрофилна болница за активно лечение "Мама и Аз", за да бъде направена пълна проверка как е дадено разрешение за изграждане на лечебното заведение. НЗОК потвърди, че е дала положителни становища за проекта за частна детска болница Решението..
Повод за разговор с режисьора Ники Василев (режисьор на документалния филм "Ваклуш") е новата книга на духовния учител Ваклуш Толев. Албумът съдържа над 160 фотографии, както и истории, които не са влезли във филма. "Този филм е нещо, което не можа да се побере в стоте часа кино време и докато трябваше да решавам какво да остане във..