"Другото много важно нещо е, че онлайн магазините трябва да преценят своите оферти, тъй като всички потребители сега се оглеждат за неустоими оферти. Играта не е само да се пусне някаква отстъпка, а да се направи оферта, която наистина би заинтригувала потребителя. Той е супер пренаситен, постоянно има различни отстъпки", обясни Янев.
Той добави, че повечето оферти са добре профилирани, така че да достигнат до точния потребител.
"Това правят маркетолозите и това би трябвало да са направили преди "Черния петък", а именно да са профилирали потребителите. Другото предизвикателство пред маркетолозите и онлайн магазините е да не се впуснат твърде много в тази истерия "Черен петък", тъй като потребителят, който пазарува на "Черен петък" е малко по-различен. Той не е онзи лоялен потребител, който пазарува в магазина, който може би и на "Черен петък" ще се появи. Това е такъв тип потребител, който чака нещо изгодно", каза Етиен Янев.
Според него психологията на "Черен петък" е базирана на психологията на недостига, че ако не вземеш сега, няма кога.
"Ако не вземеш до 24 часа, повече няма да имаш шанс. Потребителите трябва да внимават, защото ако нещо е налично в следващите 24 часа, не означава, че на нас ни трябва, за да не завършим "Черния петък" със стая, която е претъпкана с ненужни неща и празен портфейл", обясни Етиен Янев.
Той посъветва потребителите да внимават с т.нар. "фишинг". Това са оферти, които идват по имейл и изглеждат изключително реалистични, но водят към уебсайтове, които са създадени от недоброжелатели и хора, които събират личните ни данни.
Подробности можете да чуете в звуковия файл.
Андрей Андров ни представя третия брой на антология "Дъга": "Мога да се похваля, че се усеща заздравяване на комикс-културата в България. Възродихме идеята на комикс-бистро, които се събираха веднъж на месец - рисуване на комикс, лафче. Заехме тази практика, има интерес от млади - от 20, 30, 40-годишни. Имаме разширен редакторски екип, който подреди..
Милен Хальов оставя настрана богатия си арсенал от фантастични герои и създава съвсем истинска и по детски забавна история, вдъхновена от неговия собствен опит като учител. Писателят със змейско въображение ни кани в класната стая на книга първа от новата си шеметна поредица – "" : "Имах строг график, като издам една книга да имам драфт на..
През последните месеци над 20 000 граждани се включиха в онлайн кампанията “Символът на квартала” на #soСофия и гласуваха за най-отличителна емблема на 12 столични квартала. Резултатите от гласуването бяха представени на 17.09, празникът на София. Събеседник по темата ни е Симона Василева, част от екипа на платформата #soСофия, от която ще разберем..
В последния ден от седмицата темите от деня в предаването "Форум“ коментира Емил Джасим - учител по история, образователен експерт и анализатор на процесите в обществото ни, който заедно с водещия Лъчезар Христов, обсъди следните теми: Трети ден без кворум в Парламента; Началото на политическия сезон на фона на разнородни протести; Срещата на..
Кулминацията на честванията за празника на Община Костенец ще бъде на 27-и септември, когато през целия ден ще има събития. Празникът ще започне с базар на занаятите, в който ще вземат участие както местни производители, така и гости на града. От Общината са предвидили кулинарно шоу с мастър шеф Виктор Анчев, а ученици от местната професионална..
На 26 септември 2025 г. София бе домакин на глобалната среща на Международната мрежа срещу кибер омразата (INACH), която събира 80 водещи експерти, активисти, представители на институции и технологични компании от над 30 държави. Събитието беше открито с лекция на проф. Анна Кръстева, президент на Политическа и гражданска обсерватория на тема “Мега..
Столична община назначи Илияна Илиева за директор на Общинско предприятие “Паркове и градски градини“. Промяната е част от стратегията на общинското ръководство за реформиране и модернизиране на процесите по поддръжка на градската среда. Илияна Илиева поема поста с ясен мандат за оптимизация, прозрачност и подобрение на работата на предприятието.“Правим..