Данните от новия Индекс на потребителя в проучване на EY показват, че потребителите все повече се съобразяват с цената и по-малко с бранда.
В изследването са се включили над 20 000 потребители от цял свят. Оказало се е, че за 88% от клиентите рекламните съобщения и цялостната комуникация на брандовете не отговарят на техните нужди и ценности, а 36% вече не вземат предвид марката при решението си за покупка.
Според анализаторите тези тенденции са резултат от инфлацията, несигурност относно митата и търговските тарифи, както и глобалната икономическа нестабилност.
Потребителите са станали много по-практични отпреди. Все повече от тях искат да похарчат парите си за възможно повече стойност. И тази тенденция се характеризира с дългосрочност – коментира пред БНР-Радио София Александър Иванов, преподавател по дигитален маркетинг и управител на компания за комуникации и дигитален маркетинг. – Потребителите имат все по-малко време, за да чуят пазарните послания на даден производител. Търсят реална стойност, а не да се окичат в брандове. Тук идва мястото на най-висшия пилотаж в маркетинга - да успееш да свържеш емоционално потребителите към своя продукт. Компаниите вече са длъжни да се доближат до клиентите си, да ги чуят, да узнаят тяхното мнение, интереси. Необходимо е да използваме технологични решения, за да се вслушваме в потребителския глас.
Според Александър Иванов, през последните месеци и години се наблюдава все по-осезаемо присъствие на изкуствения интелект (ИИ) в подходите и достигане до купувачите, въпреки липсата на правна рамка. В шаблонния свят на моди и консуматорство всичко си прилича и е бездушно. Съществуват много предизвикателства на обществено ниво и по отношение на политически решения. ИИ става все по-силен и адекватен.
Чуйте разговора на Невена Николова и Данаил Конов.В доста европейски държави след като вземат книжка, младите водачи имат определени рестрикции. Сред тях е невъзможността първите 2 или три години да карат мощни автомобили, примерно до 90 конски сили. Това напомни пред БНР-Радио София Владимир Тодоров – председател на Българската асоциация на пострадали при катастрофи, във връзка с последния..
Сто и седмо основно училище "Хан Крум" в столичния район "Лозенец" трябваше вече да разполага с предоставения още в края на учебната година общински имот - бивш клуб на БСП, който се намира в непосредствена близост. Месец преди началото на учебната година обаче, това още не е факт. Имотът е предоставен от Столичната община и кметът на..
София съмър фест продължава с прекрасните емоции и с покани тип „ За всеки вкус по нещо“. Тази вечер ви очаква концерта „Четиримата пианисти“, събота и неделя ще бъдат запазени за младежката аудитория с фестивала „ „Моята София. Младите с каузи“, а иначе и в този и в следващия месец ще имате възможност да се насладите на комедията „Баща ми се..
С богата шестдневна програма Самоков отбелязва своя празник. Тържествените събития започнаха днес със света литургия, отслужена в митрополитския храм "Успение Богородично". След това беше осветен и раздаден курбан за здраве, съобщи пред БНР-Радио София кметът на общината Ангел Джоргов . Програмата продължава с турнир по мини футбол (до неделя)...
През юли агенция "Алфа Рисърч" проведе третото по ред проучване в рамките на цялостния мониторинг на обществените нагласи във връзка с присъединяването на страната ни към еврозоната (предишните бяха през април и май). "Някаква кардинална промяна на картината, но общо като динамика виждаме устойчив ръст на подкрепата към присъединяването на..
Семейната игра "Мисия разузнавач", в която участниците тестват бързина, ловкост и способност за ориентация, ще се проведе на 16 август, от 11.00 ч. в Националния военноисторически музей (НВИМ), съобщават организаторите. "Участниците ще решават загадки, ще разберат кой е главнокомандващият в семейството и докато се забавляват, ще научат любопитни..
Типични персонажи, неподражаем хумор и здравословна доза балкански хаос. Така може да се опише късометражния анимационен филм “Бабата”. Режисьорките Калина Димитрова и Алекса Траянова ни отвеждат в свят, където се срещат три култови фигури - несломимата баба, модерната “кифла” и непобедимата администрация. “Не можем да си въобразим целия този..