Данните от новия Индекс на потребителя в проучване на EY показват, че потребителите все повече се съобразяват с цената и по-малко с бранда.
В изследването са се включили над 20 000 потребители от цял свят. Оказало се е, че за 88% от клиентите рекламните съобщения и цялостната комуникация на брандовете не отговарят на техните нужди и ценности, а 36% вече не вземат предвид марката при решението си за покупка.
Според анализаторите тези тенденции са резултат от инфлацията, несигурност относно митата и търговските тарифи, както и глобалната икономическа нестабилност.
Потребителите са станали много по-практични отпреди. Все повече от тях искат да похарчат парите си за възможно повече стойност. И тази тенденция се характеризира с дългосрочност – коментира пред БНР-Радио София Александър Иванов, преподавател по дигитален маркетинг и управител на компания за комуникации и дигитален маркетинг. – Потребителите имат все по-малко време, за да чуят пазарните послания на даден производител. Търсят реална стойност, а не да се окичат в брандове. Тук идва мястото на най-висшия пилотаж в маркетинга - да успееш да свържеш емоционално потребителите към своя продукт. Компаниите вече са длъжни да се доближат до клиентите си, да ги чуят, да узнаят тяхното мнение, интереси. Необходимо е да използваме технологични решения, за да се вслушваме в потребителския глас.
Според Александър Иванов, през последните месеци и години се наблюдава все по-осезаемо присъствие на изкуствения интелект (ИИ) в подходите и достигане до купувачите, въпреки липсата на правна рамка. В шаблонния свят на моди и консуматорство всичко си прилича и е бездушно. Съществуват много предизвикателства на обществено ниво и по отношение на политически решения. ИИ става все по-силен и адекватен.
Чуйте разговора на Невена Николова и Данаил Конов.Днес ще е предимно слънчево. Около и след обяд ще се развива купеста и купесто-дъждовна облачност. На много места, главно в Южна и Източна България, ще има краткотрайни валежи от дъжд и гръмотевични бури. Ще има условия за градушки. Вятърът от северозапад, в източните райони от североизток, временно ще се усили, ще е умерен и с него ще нахлува..
Планината е еднакво и предизвикателна, и опасна, и интересна както през зимата, така и през лятото, казва Любомир Попйорданов , председател на УС на Сдружение “Планини и хора – асоциация на планинските водачи в България“. По думите му, българите продължават да подценяват планината заради лесния достъп до нея, но бързото изкачване в планината не е..
В четвъртък в коментарното предаване "Форум" водещият Лъчезар Христов заедно с Любомир Карадимов и Росен Юлиев коментира различни теми, сред които : 13-годишно момиче е в "Пирогов" след падане от е-тротинетка в София. Зачестяват инцидентите с електрически тротинетки в страната, а някои градове дори прибегнаха до забраната им на определени места...
За изграждането на зелен ринг в София се говори от години, а много столичани са запознати с концепцията за 30-километровото трасе, обхващащо почти цялата територия на града. Така се създава един линеен парк, включващ изоставени жп трасета, промишлени зони, велосипедни алеи и градинки. По този начин се предоставя алтернатива на гражданите, с която..
Едва 11% от родителите подават сигнал, ако детето им стане жертва на насилие. Това показват данните от национално представително проучване, реализирано от изследователска и консултантска компания ESTAT по поръчка на фондация „Лъчезар Цоцорков“. В него участват 1006 респонденти на възраст между 25 и 64 години, от които броят мъже и жени е по..
Летни Квартални турове в сърцето на София – между павираните улички и старите къщи на "КвАРТал", ще се проведат от 20 до 22 юни, съобщават организаторите. Те неслучайно са избрали най-дългият уикенд на годината за провеждането на "Лято в КвАРТал" . Sofia Graffiti Tour ще покаже артистичното лице на града – скрити улични шедьоври,..
Перник ще посрещне Джулая с филмови прожекции, и то с 5-дневния Международен фестивал за късометражно кино "В Двореца" . Това лято в 22-рото издание на събитието ще бъдат представени 242 филма в конкурсните програми , които селекционна комисия подбра от 5520 кандидатствали филмови продукции от общо 127 държави . В рамките на..