Данните от новия Индекс на потребителя в проучване на EY показват, че потребителите все повече се съобразяват с цената и по-малко с бранда.
В изследването са се включили над 20 000 потребители от цял свят. Оказало се е, че за 88% от клиентите рекламните съобщения и цялостната комуникация на брандовете не отговарят на техните нужди и ценности, а 36% вече не вземат предвид марката при решението си за покупка.
Според анализаторите тези тенденции са резултат от инфлацията, несигурност относно митата и търговските тарифи, както и глобалната икономическа нестабилност.
Потребителите са станали много по-практични отпреди. Все повече от тях искат да похарчат парите си за възможно повече стойност. И тази тенденция се характеризира с дългосрочност – коментира пред БНР-Радио София Александър Иванов, преподавател по дигитален маркетинг и управител на компания за комуникации и дигитален маркетинг. – Потребителите имат все по-малко време, за да чуят пазарните послания на даден производител. Търсят реална стойност, а не да се окичат в брандове. Тук идва мястото на най-висшия пилотаж в маркетинга - да успееш да свържеш емоционално потребителите към своя продукт. Компаниите вече са длъжни да се доближат до клиентите си, да ги чуят, да узнаят тяхното мнение, интереси. Необходимо е да използваме технологични решения, за да се вслушваме в потребителския глас.
Според Александър Иванов, през последните месеци и години се наблюдава все по-осезаемо присъствие на изкуствения интелект (ИИ) в подходите и достигане до купувачите, въпреки липсата на правна рамка. В шаблонния свят на моди и консуматорство всичко си прилича и е бездушно. Съществуват много предизвикателства на обществено ниво и по отношение на политически решения. ИИ става все по-силен и адекватен.
Чуйте разговора на Невена Николова и Данаил Конов.Допълнителни разходи в размер на 1,36 млн. лв. по бюджета на Министерския съвет за 2025 г. одобри на днешното си заседание правителството. Средствата са предназначени за дейности по стопанисване и управление на поземлен имот с площ 958 510 кв. м - парк “Врана“. С тях ще се разпорежда областният управител на област София Стефан Арсов. "Благодаря на..
Ваучерите за храна са най-популярната социална придобивка на работа. Това показва проучване, в което са участвали над 20 хил. респонденти. От 2024 г. ваучерите за храна станаха изцяло дигитални. Световната банка определя ваучерите за храна като една от най-ефективните мерки за социална подкрепа. “Ваучерите за храна са все още и безапелационно, може би..
Българките от Time2Dare станаха първият и единствен засега изцяло женски ветроходен отбор в историята на престижната международна регата Aegean 600 , който успява да завърши, и първите носителки на специалната награда на Хера , връчвана на най-женския екипаж в памет на Гана Конончук, учредена след смъртта ѝ през 2024 г. Въпреки..
Лятното кино на Кинематограф се завръща по парковете в София и страната с изцяло нова филмова програма, с подобрен дизайн на кинозоната и още нови изненади за зрителите Организаторите обещават срещи с най-големите и актуални майстори на късометражното кино от последните три години. Тази вечер от 20:30 ч . проектът гостува в столичния..
Музиката е универсален език, който обединява, вдъхновява и вълнува. Но за онези, които не могат да я чуят, тя често остава недостъпна. На концертите на Dream Theatre , Gun's 'n'Roses , и в трите дни на фестивала Hills of rock за пръв път на Балканите тази бариера бе премахната от организаторите чрез представянето на революционните..