Данните от новия Индекс на потребителя в проучване на EY показват, че потребителите все повече се съобразяват с цената и по-малко с бранда.
В изследването са се включили над 20 000 потребители от цял свят. Оказало се е, че за 88% от клиентите рекламните съобщения и цялостната комуникация на брандовете не отговарят на техните нужди и ценности, а 36% вече не вземат предвид марката при решението си за покупка.
Според анализаторите тези тенденции са резултат от инфлацията, несигурност относно митата и търговските тарифи, както и глобалната икономическа нестабилност.
Потребителите са станали много по-практични отпреди. Все повече от тях искат да похарчат парите си за възможно повече стойност. И тази тенденция се характеризира с дългосрочност – коментира пред БНР-Радио София Александър Иванов, преподавател по дигитален маркетинг и управител на компания за комуникации и дигитален маркетинг. – Потребителите имат все по-малко време, за да чуят пазарните послания на даден производител. Търсят реална стойност, а не да се окичат в брандове. Тук идва мястото на най-висшия пилотаж в маркетинга - да успееш да свържеш емоционално потребителите към своя продукт. Компаниите вече са длъжни да се доближат до клиентите си, да ги чуят, да узнаят тяхното мнение, интереси. Необходимо е да използваме технологични решения, за да се вслушваме в потребителския глас.
Според Александър Иванов, през последните месеци и години се наблюдава все по-осезаемо присъствие на изкуствения интелект (ИИ) в подходите и достигане до купувачите, въпреки липсата на правна рамка. В шаблонния свят на моди и консуматорство всичко си прилича и е бездушно. Съществуват много предизвикателства на обществено ниво и по отношение на политически решения. ИИ става все по-силен и адекватен.
Чуйте разговора на Невена Николова и Данаил Конов.Извършва се текущ ремонт на участък от активната лента и автобусната спирка от пътното платно на бул. "Евлоги и Христо Георгиеви" от бул. "Драган Цанков" до повдигнатата пътека при входа на Националния стадион "Васил Левски", съобщиха от Столичната община след публикация на БНР-Радио София . Ремонтът се изпълнява във връзка с влошеното..
Асоциацията на производителите на безалкохолни напитки (АПБНБ) в България е готова да участва в изграждането на депозитна система у нас. В принципите на функционирането ѝ трябва да залегне финансовата мотивация за потребителите, разясни днес Жана Величкова, изпълнителен директор АПБНБ . Някои вериги магазини вече са предприели стъпки към това...
За пореден път общински съветници от „Продължаваме промяната - Демократична България“ настояха за обявяването на конкурси за ръководства на четирите транспортни дружества в София. Според тях докладите, които се разглеждат от Столичния общински съвет, включително и на предстоящото заседание, отразяват сериозните проблеми в обществения транспорт...
Да бъдат предприети спешни мерки, свързани с укрепване на активирано старо свлачище в бившия рудник в кв.”Кремиковци“, настояват кметът на едноименния район Лилия Донкова и зам.-кметът по екология Надежда Бобчева. Те настояват в доклад, който предстои да бъде гледан на предстоящата сесия на Столичния общински съвет в четвъртък, да се подпише..
България се подготвя за разпределянето на 2,49 млрд. евро в подкрепа на енергийно и транспортно бедни домакинства и микропредприятия през следващите 6 години (1 януари 2026 – 31 декември 2032 г.) чрез Социалния план за климата (СПК). Целта е уязвимите групи хора да бъдат компенсирани за умереното покачване на цените на бензина,..
На 8 май Министерски съвет прие Програма за упражняване на правата на държавни имоти, в нея се говореше за масова продажба на имоти, собственост на държавата и държавни фирми. Става дума за 4400 имота, които държавата ще разпродава. Анализ, предоставен от премиера Росен Желязков, показва че много от тези имоти са с отпаднала необходимост, а списъкът с..
"Sunblinds“ са млада инди група, сформирана в София. Бандата изпълнява предимно авторска музика, а дебютът им е през ноември 2022 г. В края на юни 2025 г., алтернативната група издаде дебютния си албум “Chasing Ghosts”, който съдържа 10 песни. Фронтменът на Sunblinds Петър Тодоров и мениджърът на групата Боян Пинтер споделиха емоциите след..