Размер на шрифта
Българско национално радио © 2024 Всички права са запазени

Ученици създават и програмират истински роботи в лятна „Роботилница“ в Националния дворец на децата

Снимка: Robotilnica-EU
Лятото е сезонът, който всички ученици чакат с нетърпение, да захвърлят тежките раници и да се впуснат в приключения и игри. Но за някои точно ваканцията е времето за затвърждаване на наученото или придобиване на допълнителни умения. Такава е целта на летните занимания по роботика в Националния дворец на децата.

В „Роботилница“ любопитните малчугани създават и програмират истински роботи, докато се забавляват, а играейки си, неусетно се научават на неща, полезни за живота след училище и затвърждават знанията си по време на занимателни игри.

С малчуганите работи екип специалисти, посветили се на задачата за ефективно развитие на потенциала в детска възраст. Целта на занятията е да създадат и развият у децата от най ранна възраст умения, навици и качества, които ще ги направят успешни в начинанията им; и ще ги изградят като ефективни и успешни личности, способни да се справят с важните житейски предизвикателства. Тайната за програмирането на сполучлив робот е всеки да прилага наученото, но и да внася личен усет и въображение.

Летните занимания са всеки делничен ден от 10:00 до12:00 часа. В рамките на тези два часа, децата се сприятеляват, обменят идеи и развиват усета си към дигиталния свят. Обучението по роботика е подходящо за всички ученици, като малчуганите са разделени в 2 възрастови групи - от 7 до 9 годишни и от 9 до 16. А най-амбициозните получават възможността да станат част от екипа,  който ще участва в състезание по роботика!

С какви точно умения се сдобиват децата и още за целите на „Роботилницата“ чуйте от създателя ѝ Тони Атанасов в репортажа на Петя Зунгорлиева.




Последвайте ни и в Google News Showcase, за да научите най-важното от деня!
Новините в развитие можете да следите и в нашата Facebook страница, както и в Twitter. Последвайте ни и в Instagram и YouTube за различния поглед на събитията от деня.