Министерството на туризма обяви нов конкурс за нова концепция за туристическо лого на България, но в разработването му няма да бъдат инвестирани средства. Срещу възнаграждение до 10 000 лева спечелилият участник ще бъде поканен да разработи ръководството за изполване на логото.
Конкурсът трябва да доразвие бранд стратегията на България и да допринесе за нейната устойчивост при изпълнение на европейския проект, който приключи през 2013 година. Тогава разработеното туристическо лого не получи обществена подкрепа и не беше възприето като официален туристически символ на България. Останалите дейности по проекта се използват и към момента - това са бранд стратегията, извършените анализи, авторската музика, слоганът „Открий и сподели“.Две машини за асфалтирани са изгорели рано тази сутрин, собственост на частната фирма, осъществяваща ремонтни дейности в пътната отсечка. Те са се намирали в района на светофара на "Капчето". От пожара малкия валяк е напълно унищожен, а са нанесени материални щети по големия валяк. Това потвърди за БНР Бургас началникът на регионалната служба „Пожарна..