Хиляди са сградите, които имат промени в строителния план без разрешение от техническите власти. Най-често срещаните са изградени допълнително стаи, остъклени балкони или незаконни постройки в дворната част. Те се узаконяват след плащане на глоба в зависимост от нарушението, което е много по-евтино от глобите, които очакват собствениците след това.
Молбите се подават до районната техническа служба лично от собственика или от упълномощено от него лице, уточняват властите.
Най-много нарушения в строителството има в туристическите райони и предимно в Халкидики и на островите. Чужденците, които не са в страната, но притежават имот с нарушения, се представляват от адвокатите им.
Засега не се уточнява дали срокът за легализиране на строителни нарушения ще се удължи.
Две машини за асфалтирани са изгорели рано тази сутрин, собственост на частната фирма, осъществяваща ремонтни дейности в пътната отсечка. Те са се намирали в района на светофара на "Капчето". От пожара малкия валяк е напълно унищожен, а са нанесени материални щети по големия валяк. Това потвърди за БНР Бургас началникът на регионалната служба „Пожарна..