Форум на тема "Успешният имидж и факторите за изграждане на силен работодателски бранд" ще се проведе на 19 март 2019 г. в Бургаския свободен университет. Фокусът на събитието ще бъде върху стратегиите за изграждане и поддържане на силна работодателска марка, както и върху ефективните техники за мотивиране и ангажиране на служители, като елемент от поддържането на репутацията на бранда.
Събитието е организирано от сп. Enterprise и се провежда с официалното партньорство на КРИБ-Бургас и Община Бургас. Партньори на форума са Индустриален и логистичен парк - Бургас и ИКТ Клъстер-Бургас.
Предстоящият Employer Branding форум е насочен към работодателската марка и връзката бизнес-образование в България. В рамките на събитието ще бъдат представени работещи стратегии за поддържане и развиване на добрия работодателски имидж, както и тенденциите по отношение ангажираността на служителите. Присъстващите ще имат възможността да се запознаят с представители на едни от най-големите компании в Бургас и региона, които ще разкрият част от своите стратегии за привличане, мотивиране и задържане на кадри, както и ще представят реални примери и техники, чрез които са успели да променят коренно работния процес и да подобрят имиджа си на национално ниво.
Лектори на форума ще бъдат доказани експерти и специалисти в областите корпоративна социална отговорност, изграждане на работодателска марка, комуникация на бранда, дигитални технологии за комуникация и др., които ще споделят най-добрите практики - какво точно правят и как го прилагат. Сред темите на презентациите им ще бъдат:
* Как да изградим силна работодателска марка;
* Стратегия за изграждане на силна работодателска марка;
* Стъпки за създаването на успешна стратегия за привличане и задържане на таланти;
* Корпоративна социална отговорност (КСО), като начин за ангажиране и задържане на служителите. Какво привлича служителите в компанията и какво ги задържа?;;
* Ключови допирни точки и как да създадем силна връзка между хората и бранда?
* Как да направим посланията на бранда ангажиращи и привлекателни?;
* Ефективни канали за комуникация на работодателската марка;
* Използване на социалните мрежи и мобилните технологии за привличане на таланти и създаване на общности.
Предстоящият Employer Branding форум е част от поредицата събития "My Success" на сп. Enterprise, което от 2010 г. насам организира форуми на различни теми по актуални въпроси за конкретни индустрии. Събитията My Success традиционно събират едни от най-добрите експерти и доказани професионалисти в съответните области, а аудиторията има възможността не само да разшири своите познания и да получи качествена информация от водещи експерти, но и да разшири мрежата си от контакти.
Вероятност от фалити на малки бензиностанции поради липса на добавката биоетанол. Това прогнозира Росинка Бъчварова от сдружението на малките търговци на горива. От март месец тази година има задължителна директива, че бензина в Европейския съюз трябва да съдържа поне 10% от специфичната добавка. Тя се произвежда от житни култури, което е и една..
Четири организации през зимата призоваваха за бойкот на големите търговски вериги и настояваха за промени в ценообразуването, наличието на български продукти в търговските обекти и апелираха потребителите да избират малките квартални магазинчета.Сега управляващите предлагат промени от една страна - в закон, с който да се регулират българските..
100% от месото, млечните продукти, зеленчуците, предлагани в големите търговски вериги у нас да са българско производство. За това настояват производители. Асоциация "Обединени български животновъди“ ще защитава и искането си за таван на търговските надценки на всички храни. Към момента това не е залегнало в законопроекта за веригата на доставки..
Тройно се вдига началната цена за обезщетение при отчуждаване на земеделски земи. Новите цени са определени с министерско постановление за промени в наредбата за реда за определяне на цени на частни имоти, които държавата иска за свои нужди. С промените в наредбата на практика, при отчуждаване от страна на държавата на определен имот, който е..
От 1 януари догодина в Ямбол таксата за битови отпадъци ще се определя според броя на реалните ползватели на имота, съобщиха от общината. Промяната е в изпълнение на изискванията на Закона за местните данъци и такси и цели по-справедливо разпределение на разходите за услугата. Досега таксата се изчисляваше като промил върху данъчната оценка на..
Община Камено е включена в стратегическата визия на Министерството на туризма за развитие на Южното Черноморие като туристическа дестинация с акцент върху културното наследство. Това стана ясно при посещението на министъра на туризма Мирослав Боршош в района, където той разгледа средновековния град Русокастро – обект с национално значение. Започна..
Заведение, което работи без категоризация, констатираха контролните органи при масова проверка в Созопол. Представители на пет институции - на Министерството на туризма, Комисията за защита на потребителите, Икономическа полиция, Регионалната здравна инспекция, Националната агенция за приходите и Община Созопол участват в съвместна акция за..
Вероятност от фалити на малки бензиностанции поради липса на добавката биоетанол. Това прогнозира Росинка Бъчварова от сдружението на малките..
Четири организации през зимата призоваваха за бойкот на големите търговски вериги и настояваха за промени в ценообразуването, наличието на български..