Над 150 водещи специалисти, предприемачи и дигитални ентусиасти от цялата страна, участват в събитието Digital4 Burgas с фокус върху онлайн търговия. Форумът се провежда в Конгресния център. Събитието откри зам.-кметът по бюджет и финанси Красимир Стойчев.
"По време на пандемията, голяма част от бизнесите станаха дигитални и преминаха към режим на работа от вкъщи. Това доведе до засилване на ролята и функциите на дигиталния маркетинг и онлайн търговията. Искам да благодаря на организаторите за възможността бургаските компании да научат повече по тези актуални теми от едни от най-добрите специалисти в областта.", заяви в приветственото си слово зам.-кметът Стойчев.
Организатор на събитието е Digital4 - фондация, създадена от българи с дейност, достигаща 50 държави на 5 континента. Организацията създава различни събития, които дават възможност на всеки участник да се запознае с тенденциите и иновациите в сектора и да ги пречупи през своята бизнес реалност или сферата си на развитие, за да може да се адаптира към новата действителност. В България предстоят 6 подобни събития като първото е днес в Бургас. Темата на събитието е “Успешна онлайн търговия”, като събитието ще представи актуалните тенденции и ще даде нужните знания за дигиталния бранш и онлайн търговията. В серия от презентации ще се засегнат теми за развитие на успешен бранд, промяната на потребителското поведение, последните промени в Facebook, правна защита за онлайн магазини, и какво да правим, когато рекламите не носят продажба.
В рамките на деня на Digital4 Burgas ще вземат участие 10 лектори, сред които - Петър Дяксов (маркетинг директор на дигитална агенция), Виктор Стоилов (основател на дигитална агенция), Катерина Лютакова (адвокат), Димитър Иванов (маркетинг експерт), Марина Мучакова (управляващ съдружник в счетоводна къща) и други.
Комисията по туризъм в Народното събрание прие на първо четене промени в Закона за туризма, които предвиждат създаването на Туристически гаранционен фонд за защита на потребителите на пакетни туристически услуги. Фондът, чието учредяване се бави от години, ще осигурява финансова защита при несъстоятелност на туроператори. Министърът на туризма..
С високи изкупни цени, но ограничени количества започна гроздоберът в община Стралджа. Голяма част от лозовите масиви бяха засегнати от ниските пролетни температури и сланите, пожари унищожиха над 2000 декара лозя през лятото. Втора изключително трудна година за лозарите от региона, тъй като климатичните аномалии продължават, а пожарите унищожават..
Държавен фонд „Земеделие“ отваря допълнителен прием по схемите „Училищен плод“ и „Училищно мляко“, съобщават от ведомството. В периода 9 септември – 11 септември 2025 г. могат да се подават заявления за одобрение на заявители по училищните схеми за доставка на плодове, зеленчуци, мляко и млечни продукти през настоящата учебна година 2025/2026 г. Целта е..
НАП стартира информационна кампания спрямо физически лица, за които има данни, че през 2024 година са получили доходи от хонорари, земеделски субсидии, суми от наложени платежи от продажби в Интернет, наеми и др., но са пропуснали да ги декларират. Над 27 000 лица ще получат писма, имейли или обаждане по телефона, като гражданите трябва да обявят..
Успешен туристически сезон отчитат в община Царево. Курортните места в района се утвърждават като дестинация за висок и среден клас туристи , каза кметът Марин Киров. Традиционно те са предпочитани от летовници от България, както и от гости от Полша, Чехия, Германия, за първи път и от Дания. Киров коментира:„ Успешен сезон в продажбата на..
Разлика от 20 до 70% между цена на едро и дребно на основни хранителни стоки е установило наблюдение на КНСБ . Това обяви президентът на синдиката Пламен Димитров. От структурата потвърдиха, че стоят твърдо зад увеличението на минималната работна заплата на 1213 лева от 1 януари. Експертите са категорични, че няма връзка между повишението на..
Министерството на туризма съвместно с Областната администрация на Бургас стартира „ДългоЛятие“ – първата инициатива, която цели да удължи туристическия сезон на Южното Черноморие и да покаже, че регионът има какво да предложи и извън традиционните летни месеци. Кампанията представя Южното Черноморие като дестинация, която съчетава..
Комисията по туризъм в Народното събрание прие на първо четене промени в Закона за туризма, които предвиждат създаването на Туристически гаранционен фонд..