Българските депутати в Европейския парламент излязоха с обща декларация срещу включването на международния транспорт в обхвата на командированите работници.
Според нас това включване не е обосновано и ще има силно негативно влияние върху транспортния сектор в Централна и Източна Европа, както и върху цялата европейска икономика, се казва в писмото.
Прилагането на такъв тип законодателство диспропорционално ще натовари както транспортните оператори, така и страните - членки. Голяма част от малките и средните предприятия ще бъдат изтласкани и пазарът ще бъде резервиран само за крупни превозвачи. Задължението за ползване на редовната седмична почивка извън превозното средство ще принуждава шофьорите да оставят товара си, за който са лично отговорни и ще им коства допълнителни разходи за застраховки, както и превоз от и до хотел. Изискването за завръщане у дома на водача на всеки три седмици също поставя сериозно предизвикателство. Фирмите ще трябва да търсят допълнителен транспорт за служителите си, за да се върнат у дома.
На днешния 17 януари си спомняме за големия български поет Атанас Далчев , който ни напусна на тази дата през 1978 година . Атанас Далчев е..
С покана за един специален концерт в "Артефир" гостува музикантката и асистент в НМА "Проф. Панчо Владигеров" Сабина Йорданова . Утре (18 януари)..
Понятието " biodeutsch" ( биогермански) бе избрано за антидума за 2024 година в Германия. Защо журито определи това понятие за дискриминационно?..
Ел. поща: hristobotev@bnr.bg