Предлагам на вашето внимание пиеси от албума Steve Gadd Band, издаден през пролетта на 2018 година. Тук групата е в почти обичайния за последните години състав: Стийв Гад (барабани), Уолт Фаулър (тромпет и флюгелхорн), Джими Джонсън (бас), Майкъл Ландау (китари), а на мястото на досегашния титуляр на клавишните инструменти Лари Голдингс сега срещаме неговия талантлив колега Кевън Хейс. Имайки предвид музиката, която е създал, Хърби Хенкок е наречен музикален хамелеон. Не по-малко вярно е това, отнесено към всеки един от членовете на Steve Gadd Band, особено за самия барабанист Стийв Гад. Трудно може да има стилов етикет този музикант, свирил еднакво пълноценно с Чик Кърия и Саймън и Гарфънкъл, с Уедър Рипорт и с Ерик Клептън години наред, с Хърби Хенкок и с Джеймс Тейлър, „Стийли Ден”, Пол Маккартни, Джеймс Браун, Арета Франклин, Чарли Мингъс, Ал Жаро, „Манхатън Трансфър”, група „Стаф”, за която се носят легенди до днес и сегашната, също легендарна формация Steve Gadd Band. Един квинтет – музикално бижу, което българската публика година и половина по-рано имаше шанс да срещне и чуе на живо в София. Интерес буди участието на Дюк Гад – син на Стийв Гад. И Дюк Гад е барабанист като своя баща, но участва в записите като втори китарист, перкусионист и автор на две пиеси в продукцията. Албумът съдържа и композиция на пианиста Кевън Хейс – „Пролетна песен”, единствената вокална пиеса в албума. В нея чуваме Кевън Хейс и като певец. Накратко – получихме като пролетен дар още един прекрасен албум: Steve Gadd Band, 2018!
В понеделник, 17 февруари, от 18 часа в концертната зала на Националната музикална академия в София ще се състои официалното представяне на наскоро издадената книга с новооткрити писма на Любомир Пипков до неговите родители от Париж. Писмата датират от края на 20-те и началото на 30-те години на ХХ век, когато големият български композитор е живял,..
С последната, четвърта част – "Залезът на боговете", завърши представянето на монументалната тетралогия "Пръстенът на нибелунга" на Рихард Вагнер в Кралския театър "Ла Моне" в Брюксел. Огромно начинание, започнало през ноември 2023 г. Продукцията ще остане в историята на операта и с факта, че тя бе реализирана сценично от двама режисьори...
73 сезон на Оперния фестивал в Уексфорд, Ирландия се откри на 18 октомври 2024 г. със спектакъл на опера, определяна като "типично италианска" – "Маските" на Пиетро Маскани. В предаването ви предлагаме пълен запис от залата на Националния оперен театър в Уексфорд с участието на солисти и оркестъра на Уексфордския фестивал под диригентството на..
Музика: Пиетро Маскани Либрето: Луиджи Илика Премиера: 17 януари 1901 г. Пролог Актьорите и техният импресарио представят героите: • Бригела, пътуващ търговец; • д-р Грациано, юрист; • Коломбина, неговата прислужница (влюбена в Бригела); • Панталоне, богат жител; • дъщеря му Розаура (влюбена във Флориндо); • заекващия Тарталия; • капитан..
Три талантливи дами обединяват творческите си усилия, за да зарадват публиката с разнообразна програма. Надежда Цанова, Петромила Йакас и Вилиана Вълчева поставят музикален мост между България и Хърватска с концерт, озаглавен "Жените в музиката". "След първата професионална среща с Петромила решихме, че ще бъде интересно да се направи едно..
След поредния четвърти опит на "Възраждане" да прокара в Народното събрание законопроекта си за регистрация на чуждестранните агенти, а пък ДПС-Ново начало..
Режисьорът и създател на една от най-успешните театрални формации "Кредо" Нина Димитрова е навъртяла стотици хиляди километри с турнета и фестивали по..
"Два века изкуство в България" е нов цикъл с популярни лекции, който обхваща културните и художествени процеси в страната от началото на XIX век до..
Ел. поща: hristobotev@bnr.bg