Eмисия новини
Размер на шрифта
Българско национално радио © 2024 Всички права са запазени

#стигамрънка – кампанията, която иска да ни накара да спрем да се оплакваме и да започнем да действаме

Виктория Добринова, Нина Цанева и Емил Томов
Снимка: Светла Тодорова

В студиото на „Нашият ден“ гостуваха Емил Томов и Виктория Добринова от Career Show, които ни разказаха повече за социалната кампания #стигамрънка, която бе обявена в началото на тази седмица. Зад кампанията застанаха редица известни български личности – актьори, влогъри, журналисти, предприемачи и представители на бизнеса. Посланието на кампанията е да „тегли чертата“ на вечното мрънкане и да бъдат призовани онези, на които им е писнало да чуват как „нищо не може да се оправи“, да действат за своето развитие и за това на страната ни.

Организатори на инициативата са екипът на Career Show 2019 – експото за квалифицирани кадри, което ще се състои на 10 септември в „Арена Армеец“.
„Идеята се зароди, когато започнахме да работим по организацията на Career Show 2019. Ние сме екип, който вижда възможности за развитие в страната ни и искаме повече хора да погледнат през нашата призма. Именно в работата ни се срещаме с компании и кандидати, които също са пример за силата на това да действаш, да си поставяш цели и това логично дава резултати. Точно тези добри примери ни насърчиха да кажем #стигамрънка и да предадем тази вълна напред“, споделя Емил Томов, Event Manager в Career Show.
Само за ден видеото на кампанията достигна над 100 хил. гледания и над 2000 споделяния в социалните мрежи. Много хора се присъединиха и отправиха своя призив към приятелите си.
Към тях се присъединяваме и ние от екипа на „Нашият ден“.
Повече за кампанията можете да научите от прикачения файл.




БНР подкасти:



Последвайте ни и в Google News Showcase, за да научите най-важното от деня!  
Акцентите от деня са и в нашата Фейсбук страница. Последвайте ни. За да проследявате всичко най-важно в сферата на културата, присъединете се към групата БНР Култура.
ВИЖТЕ ОЩЕ

Специален фокус на "Университетската седмица на книгата в УНСС" са книжните инфлуенсъри

В Шестото издание на "Университетската седмица на книгата в УНСС" участват 20 издателства, които са подготвили намаления и промоции специално за студентите в Университета за национално и световно стопанство (УНСС). Очакват се десет премиери на книги, с участието на техните автори. Съвременни книги за съвременни деца: Защо е важно съдържанието да е..

обновено на 04.11.24 в 14:07

Да свалиш наметалото, или искейпизмът – защо?

Ескапизъм, искейпизъм, оттегляне, отдръпване, доброволно отшелничество – дълга синонимична редица, обозначаваща явление, присъщо на човечеството, откакто има човечество, но набиращо сила в модерната епоха. Говорим с философа от СУ професор Стилиян Йотов, с журналиста и писателя Иво Беров, с психолога Иван Иванов и с публициста и колумниста Диян..

публикувано на 04.11.24 в 12:50
Колаж: Георги Корнейков

"ЕкоОбщина": Френско-българско партньорство за екологични градове

Важността на устойчивото третиране на отпадъците и рециклирането, ролята на кръговата икономика и ползите от съвременни методи за управление на отпадъците са ключови теми на семинара "Отпадъци и рециклиране", организиран от Френското посолство и Френския културен институт в България. Това събитие е част от конкурса "ЕкоОбщина – устойчив град и..

обновено на 04.11.24 в 12:35
Тодор Цеков, Антон Митов и Радослав Диков (от ляво надясно)

Антон Митов представя: Теодор Цеков и Радослав Диков

Теодор Цеков е журналист в седмичния вестник "Филтър" и сайта, носещ същото име. Радослав Диков е също журналист, вече бивш – работил дълги години в Немска редакция на БНР. Сега пише фейлетони. За мухата в студиото, политиката и най-дългата дума в немския език, или "последният да затвори вратата". Полусериозно преди президентските избори в САЩ –..

публикувано на 04.11.24 в 12:14

Съвременни книги за съвременни деца: Защо е важно съдържанието да е актуално?

В рубриката "Разговорът" на предаването "Нашият ден" след Деня на будителите и в навечерието на второто издание на Деня на четенето, който тази година преминава под мотото "Иновациите започват с четене", Валентина Стоева от фондация "Четене" и фондация "Детски книги" сподели възгледите си за това как да стимулираме четенето сред децата и защо е..

обновено на 04.11.24 в 11:35