Eмисия новини
Размер на шрифта
Българско национално радио © 2025 Всички права са запазени

Кристиян Стефанов: Как се създава успешен бранд за онлайн търговия?

Снимката е илюстративна
Снимка: @pixabay

Освен, че е мерило за нашата интелигентност,  умението да се учим от грешките си може да носи и пари. За това разказва Кристиян Стефанов, който заедно със своя приятел Пламен Борисов създава и вече няколко години, развива онлайн магазин за забавни артикули, като плюшени играчки, пъзели и картички. Готов е да сподели със слушателите своя опит. Особено ценно е да го чуят онези от тях, които планират да започнат и да се впуснат в приключението да стартират свой бизнес в интернет пространството.

"Имаше един много дълъг процес на подготовка, в който ние искахме всичко да бъде перфектно. Идеята беше, че можехме да стартираме когато бяхме пет от десет. Когато продуктът не беше идеален, тогава по-бързо щяхме да стигнем до пазара и по-бързо щяхме да получим обратна връзка от нашите потребители дали това, което предлагаме е хубаво или не“, споделя Кристиян Стефанов.

Според него потребителите често пропускат тези детайли, които биха отнели месеци и много пари. В стремежа си да излезете по-бързо на пазара, вие можете да получите по-бързо обратна връзка и по този начин да подобрите продукта още по-бързо вместо, ако го разработвате на затворени врати и не получавате никаква обратна връзка освен от близките си.

"Ако трябва да бъда напълно искрен с моя партньор смятахме, че целевата аудитория на нашия продукт – забавни картички, ще бъдат някакви момчета, които са като нас, млади с черен хумор. Оказа се, че всъщност момчетата не обръщат реално, чак толкова внимание на картичките и за тях това не е основен подарък. На по-късен етап видяхме, че най-много поръчки идват от момичета“, пояснява Кристиян Стефанов.

Със сигурност, трябва да има стратегия за цялото начинание. Не бива да се привързваш лично към продуктите, които искаш да предложиш на пазара.

"Това, което създава впечатление и остава дългосрочно в потребителите е начинът по който комуникираме с нашите продукти“, твърди Кристиян Стефанов.

По публикацията работи: Наталия Маева

БНР подкасти:



Последвайте ни и в Google News Showcase, за да научите най-важното от деня!  
Акцентите от деня са и в нашата Фейсбук страница. Последвайте ни. За да проследявате всичко най-важно в сферата на културата, присъединете се към групата БНР Култура.
ВИЖТЕ ОЩЕ

Младите срещу тоталитарната система

"Съпротивата срещу тоталитарния режим е сравнително добре изследвана, но аспектът на младежката съпротива остава в сянка. Смятам, че тя заслужава да се отдели и да се осмисли самостоятелно – казва Петя Ангелова, културолог в Софийския университет, автор на изследване по темата. – Самите млади имат осъзнато ангажиране към историческите процеси. И през..

публикувано на 10.09.25 в 16:05
Проф. Тодор Кантарджиев

Положението с Covid-19 не е така опасно, както се представя

Нова вълна на Covid-19 – пикът се очаква в края на месец септември, обяви Националният център по заразни и паразитни болести (НЦЗПБ). Броят на заразените нараства с 30 % на седмична база и ще се удвои. В Lege Artis разговаряме с проф. Тодор Кантарджиев , епидемиолог и бивш директор на НЦЗПБ. По думите на Кантарджиев към момента случаите..

публикувано на 10.09.25 в 14:15

Спешната помощ e в криза

Спешната помощ в криза – това сочи анализ на Съюза на парамедиците в България, изготвен на база запитване до Министерството на здравеопазването и до центровете за спешна медицинска помощ по Закона за достъп до обществена информация. 340 места в системата са трайно незаети. Най-много специалисти липсват край морето, в София и в Силистра...

публикувано на 10.09.25 в 13:24

Все по-голяма част от ресурса на публичния сектор се насочва към здравеопазването

Как се разходват средствата за здравеопазване? В Lege Artis Петя Георгиева, икономист от Института за пазарна икономика, коментира отчета на НЗОК за 2024 година. Георгиева обяснява, че са похарчени малко над 18% повече средства от предходната година. Това, от една страна, не е изненада, защото бюджетът тенденциозно се увеличава...

публикувано на 10.09.25 в 12:33
Веска Събева

Нужно ли е да се вдигне потребителската такса за посещение при лекар

Нужно или ненужно е вдигането на потребителската такса за посещение при лекар – коментар в Lege Artis на Веска Събева , председател на Асоциацията на родители на деца и младежи с епилепсия и зам.-председател на Националния съвет за хората с увреждания.  Обсъжда се таксата да стане отново 1% от минималната заплата. "Аз не съм съгласна,..

публикувано на 10.09.25 в 12:15