През 2015 една от най-големите технологични компании провежда свое изследване, според което 92% от българите, които притежават технически устройства, ги използват, за да имат достъп до социалните мрежи. В същото време през последните три години се наблюдава спад в интереса на потребителите към мрежите Facebook, Instagram и Twitter.
Времето не е единственото нещо, което губим, докато се взираме в екраните. И много от потребителите вече знаят това и активно търсят „затъмнените социални връзки“ като лични съобщения и скрити чатове, които не могат да бъдат проследявани.
„Човекът живее в среда на неинформираност и в силна претенция за среда, която дава информация. Социалната мрежа е нещо, без което не можем, и в същото време нещо, което трябва да контролираме, за да не бъдем жертви“.
Така проф. Антоанета Христова от Института за изследване на населението и човека коментира зависимостта на потребителите и тяхната податливост.
Чуйте целия разговор с Александър Ненов и проф. Антоанета Христова в звуковия файл.
Кърджали 6600
бул. България 74
036 122 478