Това каза за предаването „Нещо повече“ по „Хоризонт“ PR- експертът Арман Бабикяни обясни:.
На практика, те се занимаваха с тези фойерверки, които той беше пуснал, а той се занимаваше с избирателите си. Това е едно доста елегантно хлъзване, което отведе Хилари Клинтън в грешна посока.
Самият начин, по който се водеше кампанията беше, може би, приятен за гледане при Хилари Клинтън, но със сигурност не толкова ефективен, колкото при Тръмп. Ако говорим за ефикасност и ефект, ефикасността определено беше по-скоро при Тръмп, докато ефектът беше при Хилъри. Резултатът затова може би се оказа изненадващ за сериозна част от наблюдателите в Съединените щати, а и не само там, защото ако трябва да съм малко ироничен, кампанията на Тръмп мина по един начин, близък до технологията на фокусниците.
Експертът отбеляза доста по-умерения изказ на новоизбрания президент на САЩ, след като е спечелил изборите, тъй като още от обявяването на резултата той трябва да се държи като обединител. Тръмп дори е протегнал ръка към демократите и е обещал да търси техни експерти по ключови въпроси.