Слушайте!
Размер на шрифта
Българско национално радио © 2025 Всички права са запазени

Три са водещите цели в новата стратегия за малките и средните предприятия

Снимка: архив

Три стратегически цели се поставят с новата Стратегия за малките и средни предприятия в България за периода 2021-2027 г., публикувана за обществено обсъждане на уеб сайта на Министерството на икономиката. 

Първата цел е повишена конкурентоспособност на малките и средните предприятия в България, втората - специализация във високотехнологични производства и интензивни на знания услуги, а третата – регионално равенство.

Документът е изготвен на базата на анализ на състоянието на малките и средните предприятия в България в периода 2008–2018 г. и след допитвания до бизнеса и местните власти.

В България малките и средните предприятия допринасят за 75,7% от общата заетост и за 65,3% от добавената стойност в икономиката през 2018 г., се посочва в документа


БНР подкасти:



Последвайте ни и в Google News Showcase, за да научите най-важното от деня!

Още от категорията

Честити 89, Радио България!

Радио България отбелязва своята 89-а годишнина.  Честит празник, колеги! Честит празник, слушатели и приятели отблизо и далеч!  Въпреки трудното време, през 2021-2022 г. успяхме да възстановим аудио предаванията "България днес" на..

публикувано на 16.02.25 в 08:55

Журналистът Тодор Токин и спомените му от живота в Радио България

В различни периоди от съществуването си, дирекция "Предавания за чужбина" на общественото радио, позната днес като мултимедийната многоезична програма на БНР – Радио България, е била повече от работно място за редица популярни имена от родната..

публикувано на 16.02.25 в 08:15
Кирил Вълчев

БТА представя уникален шрифт по повод годишнината си

На 16 февруари 2025 г. се навършват 127 години от излизането на първия бюлетин на Българската телеграфна агенция, подписан от нейния първи директор Оскар Искандер. Агенцията е създадена още през 1898 г. с указ на княз Фердинанд I, по модела на..

публикувано на 16.02.25 в 07:30