52 германски медии се включиха в кампанията на Община Пловдив и Германо-българската индустриално-търговска камара за популяризиране на града под тепетата като новата гореща инвестиционна точка на ЕС, предаде БТА.
Материалът е качен на едни от водещите онлайн вестници в Германия като Der Tagesspiegel, Berliner Morgenpost, Online Focus, както в един от най-големите ежедневници - Süddeutsche Zeitung.
Германия е водещата страна, сред чуждестранните инвеститори в Пловдив. Германските медии пишат, че формулата за успех на Пловдив като инвестиционен център е комбинацията от високо качество на живот, развита образователна мрежа и човешкия капитал.
Българският посланик в Япония Мариета Арабаджиева и преводачът Елена Куцарова запознаха учениците от гимназия “Нагареяма” в префектура Чиба с българските кулинарни традиции. “Посещението започна с готварски уъркшоп, в който се..
От 2025 година в девет столични района ще бъде забранена употребата на твърди горива за битово отопление в сгради с топло- и газопреносна мрежа, съобщи заместник кметът Надежда Бобчева при откриването на кръгла маса “Повече комфорт за по-чист..
Престъпенията в условията на домашно насилие от началото на годината са се увеличили с 54% спрямо м.г., отчетоха от Министерството на вътрешните работи в Международния ден за премахване на насилието над жените. По този повод от днес започва..
На Терминал 2 на софийското летище днес бяха открити нови паркинги с над 1000 паркоместа, включително специални зони за хора с ограничена подвижност и..
В програмата на 27 ноември поставяме фокус Ньойския договор, от чието подписване се навършват точно 105 години. Ноември е месецът, в който е учредена и..
Борислав Сарафов отговаря на всички изисквания и има качества да бъде избран за главен прокурор. С тази позиция излязоха комисиите по атестирането и..