"За първи път участва Националният борд по туризъм на Алжир – посочва Вихра Огнянова от фирмата организатор, и допълва още нови моменти: – За първи път имаме компании от Литва, туроператори от островите Малдиви и Мавриций. Традиционно много са участниците от Гърция, но много повече от Турция. В презентациите си компаниите залагат на екзотиката – екзотични дестинации."
В рамките на три дни среща в София си дават национални и регионални туристически организации и центрове, туроператорски агенции, туристически дестинации, хотели, атракции, събития и фестивали. Представят се и винарски региони, доставчици на технологии и хотелско оборудване, обобщава репортерът Мила Младенова:
"Големи български туроператори отбелязват мащабно присъствие в изложбените зали с интересно представени нови програми за пътешествениците. 9-ата годишна среща на Националния борд по туризъм и дискусия за новите предизвикателства пред туристическия сектор и решения чрез публично-частни партньорства, ще се състоят в първия ден на изложението, в рамките на неговата дискусионна програма. Асоциацията на българските туроператори и туристически агенти поставят наболялата тема с кадрите, с акцент върху разрешаването на проблемите и подобряването на имиджа на туристическия сектор като работодател. Първият ден в Интерс Експо Център е само за професионалистите, а останалите два дни са отворени за посетителите. Те ще могат да участват в няколко томболи и различни дегустации, както и да намерят специални за борсата ценови предложения."
Снимка: Facebook/interexpocenter
Японската телевизия Fuji TV засне епизоди, с които представя България пред японското общество. Снимачният процес е осъществен в сътрудничество с българското посолство в Токио, съобщиха от дипломатическото ни представителство...
Колите на Google Street View отново ще прекосят България тази година. През следващите месеци те ще посетят над 25 града, сред които Смолян, Златоград, Исперих, Кърджали и Перник. Целта, освен да се актуализират изображенията на градовете и пътищата,..
Свръх туризмът, причинен от невиждания бум на пътуванията след края на епидемията е причина хората да търсят алтернатива на общоприетите представи за почивка. Особено сред по-младите поколения има пресищане от стандартните екскурзии до известни..