Инициативата, която има за цел да популяризира страната ни като туристическа дестинация и да разкаже за българските традиции и култура, включва два тематични епизода.
Първият епизод вече е качен на официалния ютюб канал на телевизията и е посветен на провелия се на 3 март т.г. български пролетен фестивал “Мартеница 2024” в парк Мияшита в Токио.
В него посланикът ни в Япония Мариета Арабаджиева представя мартеницата и нейната символика, българския фолклор, традиционни продукти като сирене, розово сладко, мед, билков чай, вино, ракия, изделия от троянска керамика, които се предлагаха по време на фестивала.
Винената култура в България преживява подем. Все повече места и събития привличат любители на виното и засилват интереса към винения туризъм. През 2024 г. значително е нараснало търсенето на винени дегустации, като резервациите за почивните дни..
Празниците наближават и офертите за Коледа и Нова година се разграбват като "топъл хляб". Резервациите са започнали още от месец септември и сега е почти невъзможно да откриете свободни места в по-популярните ни дестинации , съобщават..
Одеона на Филипопол е отправна точка за нови туристически маршрути в Пловдив. Това заяви министърът на туризма Евтим Милошев, който посети реставрирания обект в центъра на града. Античната забележителност е част от древния форумен комплекс и официално..
Винената култура в България преживява подем. Все повече места и събития привличат любители на виното и засилват интереса към винения туризъм. През..