Кандидатите за кметове и за общински съветници са похарчили над 1 130 720 лв. без ДДС за реклама в медиите от началото на предизборната кампания, показва мониторинг на Института за развитие на публичната среда.
Най-много средства са вложили парламентарните партии и коалиции. Начело за изтеклите 20 дни е ГЕРБ с 232 хил. лв., следвана от “Продължаваме промяната – Демократична България” с 210 хил. лв., "Възраждане” с 118 хил. лв., “БСП за България” със 113 хил. лв. Разходите на тези формации представляват 60% от всички средства, вложени до момента в медийна реклама.
Челната шестица допълват извънпарламентарната партия “Сбор” със 76 хил. лв. и представената в парламента ДПС с 57 хил. лв.
"Осъждаме непровокираното нарушаване на въздушното пространство". Това каза по повод вчерашното навлизане на дронове в полското въздушно пространство премиерът Росен Желязков, който е на посещение в град Симитли. "Нашата позиция е ясна и в съгласие..
В брой 63 на предаването, първи след лятната ваканция, слушайте: Българистиката в Грузия прави малки, но уверени крачки – интервю с ръководителя на българския лекторат в Тбилиси Ивана Петкова Пловдивчанката Донка Ангъчева е едно от..
На всеки е известна ироничната фраза "зимата пак ни изненада", която, докъде с усмивка, докъде с раздразнение, повтарят българите след първия снеговалеж и последвалите неуредици. Сега обаче може би е назрял моментът за перифраза – "безводието пак..
В сряда минималните температури ще са от 13 до 18°, в София – 15°. През деня ще преобладава слънчево време, с разкъсана средна и висока облачност...
В "България днес" на 10 Септември слушайте: 01:45 - Актуално от България и сънародниците по света 17:48 – Преди откриването..
В неделя (14 септември) ще бъде пуснато движението по цялата магистрала "Европа". Това обяви министърът на регионалното развитие и..