Слушайте!
Размер на шрифта
Българско национално радио © 2025 Всички права са запазени

Кандидатите на местните избори са вложили над 1,1 млн. лв. в реклама

Снимка: iped.bg

Кандидатите за кметове и за общински съветници са похарчили над 1 130 720 лв. без ДДС за реклама в медиите от началото на предизборната кампания, показва мониторинг на Института за развитие на публичната среда.  

Най-много средства са вложили парламентарните партии и коалиции. Начело за изтеклите 20 дни е ГЕРБ с 232 хил. лв., следвана от “Продължаваме промяната – Демократична България” с 210 хил. лв., "Възраждане” с 118 хил. лв., “БСП за България” със 113 хил. лв. Разходите на тези формации представляват 60% от всички средства, вложени до момента в медийна реклама.  

Челната шестица допълват извънпарламентарната партия “Сбор” със 76 хил. лв. и представената в парламента ДПС с 57 хил. лв.


БНР подкасти:



Последвайте ни и в Google News Showcase, за да научите най-важното от деня!

Още от категорията

Росен Желязков

Премиерът: Осъждаме непровокираното нарушаване на въздушното пространство

"Осъждаме непровокираното нарушаване на въздушното пространство". Това каза по повод вчерашното навлизане на дронове в полското въздушно пространство премиерът Росен Желязков, който е на посещение в град Симитли. "Нашата позиция е ясна и в съгласие..

публикувано на 11.09.25 в 14:51

Часът на Радио България - Брой 63

В брой 63 на предаването, първи след лятната ваканция, слушайте: Българистиката в Грузия прави малки, но уверени крачки – интервю с ръководителя на българския лекторат в Тбилиси Ивана Петкова Пловдивчанката Донка Ангъчева е едно от..

публикувано на 11.09.25 в 12:00

Климатичните промени или други фактори са причините за поредната година безводие у нас

На всеки е известна ироничната фраза "зимата пак ни изненада", която, докъде с усмивка, докъде с раздразнение, повтарят българите след първия снеговалеж и последвалите неуредици.   Сега обаче може би е назрял моментът за перифраза – "безводието пак..

публикувано на 11.09.25 в 11:25