Слушайте!
Размер на шрифта
Българско национално радио © 2025 Всички права са запазени

Кандидатите на местните избори са вложили над 1,1 млн. лв. в реклама

Снимка: iped.bg

Кандидатите за кметове и за общински съветници са похарчили над 1 130 720 лв. без ДДС за реклама в медиите от началото на предизборната кампания, показва мониторинг на Института за развитие на публичната среда.  

Най-много средства са вложили парламентарните партии и коалиции. Начело за изтеклите 20 дни е ГЕРБ с 232 хил. лв., следвана от “Продължаваме промяната – Демократична България” с 210 хил. лв., "Възраждане” с 118 хил. лв., “БСП за България” със 113 хил. лв. Разходите на тези формации представляват 60% от всички средства, вложени до момента в медийна реклама.  

Челната шестица допълват извънпарламентарната партия “Сбор” със 76 хил. лв. и представената в парламента ДПС с 57 хил. лв.


БНР подкасти:



Последвайте ни и в Google News Showcase, за да научите най-важното от деня!

Още от категорията

Президентът отличи изявени личности за постиженията им в различни области

В навечерието на 1 ноември, Деня на народните будители, държавният глава Румен Радев удостои с Почетния знак на президента изявени личности с постижения в областта на музикалното и изобразителното изкуство, академичното дело и науката. На..

публикувано на 31.10.25 в 16:26

По съседски: Събития с балкански адрес

Сърби по цял свят отбелязват 1 година от трагедията в Нови Сад На 1 ноември сърби зад граница ще се присъединят към призива на студентите в Сърбия за отбелязване на годишнината от срутването на козирката на жп гарата в Нови Сад, отнело..

публикувано на 31.10.25 в 10:30

Природонаучният музей-Бургас отправя послание с изложба за опазването на Черно море

"Черно море – уникално и непознато" е името на изложбата, която Регионалният исторически музей-Бургас ще представи на днешния Международен ден на Черно море. С нея се цели да бъде насочено общественото внимание към богатството и уязвимостта на..

публикувано на 31.10.25 в 07:35