Кандидатите за кметове и за общински съветници са похарчили над 1 130 720 лв. без ДДС за реклама в медиите от началото на предизборната кампания, показва мониторинг на Института за развитие на публичната среда.
Най-много средства са вложили парламентарните партии и коалиции. Начело за изтеклите 20 дни е ГЕРБ с 232 хил. лв., следвана от “Продължаваме промяната – Демократична България” с 210 хил. лв., "Възраждане” с 118 хил. лв., “БСП за България” със 113 хил. лв. Разходите на тези формации представляват 60% от всички средства, вложени до момента в медийна реклама.
Челната шестица допълват извънпарламентарната партия “Сбор” със 76 хил. лв. и представената в парламента ДПС с 57 хил. лв.

В навечерието на 1 ноември, Деня на народните будители, държавният глава Румен Радев удостои с Почетния знак на президента изявени личности с постижения в областта на музикалното и изобразителното изкуство, академичното дело и науката. На..
Сърби по цял свят отбелязват 1 година от трагедията в Нови Сад На 1 ноември сърби зад граница ще се присъединят към призива на студентите в Сърбия за отбелязване на годишнината от срутването на козирката на жп гарата в Нови Сад, отнело..
"Черно море – уникално и непознато" е името на изложбата, която Регионалният исторически музей-Бургас ще представи на днешния Международен ден на Черно море. С нея се цели да бъде насочено общественото внимание към богатството и уязвимостта на..
София се сдоби с ново културно убежище. Phenomena е първият в България музей, посветен на връзката между наука и изкуство. Пространството представя..
България ще участва в престижния песенен конкурс "Евровизия", който през 2026 г. ще отбележи своето 70-о издание. Завръщането е част от стремежа на..
Съюзът на артистите в България изразява категорична подкрепа към музикантите от Симфоничния оркестър на Българското национално радио по искането им за..