Слушайте!
Размер на шрифта
Българско национално радио © 2025 Всички права са запазени

Кандидатите на местните избори са вложили над 1,1 млн. лв. в реклама

Снимка: iped.bg

Кандидатите за кметове и за общински съветници са похарчили над 1 130 720 лв. без ДДС за реклама в медиите от началото на предизборната кампания, показва мониторинг на Института за развитие на публичната среда.  

Най-много средства са вложили парламентарните партии и коалиции. Начело за изтеклите 20 дни е ГЕРБ с 232 хил. лв., следвана от “Продължаваме промяната – Демократична България” с 210 хил. лв., "Възраждане” с 118 хил. лв., “БСП за България” със 113 хил. лв. Разходите на тези формации представляват 60% от всички средства, вложени до момента в медийна реклама.  

Челната шестица допълват извънпарламентарната партия “Сбор” със 76 хил. лв. и представената в парламента ДПС с 57 хил. лв.


БНР подкасти:



Последвайте ни и в Google News Showcase, за да научите най-важното от деня!

Още от категорията

75 000 български пенсионери получават пенсии и от чужбина

От близо 2 милиона пенсии Националният осигурителен институт изплаща 16 000 от тях на българи в чужбина . Най-много български пенсионери живеят в Германия - 4100. По един български пенсионер има в Южна Корея и в Исландия. 75 000 българи получават..

публикувано на 08.08.25 в 13:09

По съседски: Събития с балкански адрес

Фискални мерки удрят домакинствата в Румъния на фона на рекорден дефицит Румъния навлиза в труден икономически период, коментатори очакват кризата да продължи поне година. От 1 август т.г. в страната са в сила нови бюджетно-фискални мерки за..

публикувано на 08.08.25 в 11:10

Жители и гости на Бургас ще наблюдават авиошоу под звуците на хитове от 90-те

Впечатляващо авиошоу съпровожда култовия фестивал за хитове от 90-те години на ХХ век SPICE Musiс. То се изпълнява за първи път в рамките на тазгодишното издание по повод 20 години от създаването на държавно предприятие "Пристанищна инфраструктура"...

публикувано на 08.08.25 в 07:40