Слушайте!
Размер на шрифта
Българско национално радио © 2025 Всички права са запазени

Кандидатите на местните избори са вложили над 1,1 млн. лв. в реклама

Снимка: iped.bg

Кандидатите за кметове и за общински съветници са похарчили над 1 130 720 лв. без ДДС за реклама в медиите от началото на предизборната кампания, показва мониторинг на Института за развитие на публичната среда.  

Най-много средства са вложили парламентарните партии и коалиции. Начело за изтеклите 20 дни е ГЕРБ с 232 хил. лв., следвана от “Продължаваме промяната – Демократична България” с 210 хил. лв., "Възраждане” с 118 хил. лв., “БСП за България” със 113 хил. лв. Разходите на тези формации представляват 60% от всички средства, вложени до момента в медийна реклама.  

Челната шестица допълват извънпарламентарната партия “Сбор” със 76 хил. лв. и представената в парламента ДПС с 57 хил. лв.


БНР подкасти:



Последвайте ни и в Google News Showcase, за да научите най-важното от деня!

Още от категорията

Над 200 българи зад граница дневно изразяват желание да се завърнат

Над 200 заявления дневно постъпват по проекта "Избирам България", насочен към българи в чужбина за трайното им установяване в страната, съобщи социалният министър Борислав Гуцанов. Само през първите 24 часа бяха подадени 420 молби, припомня БТА...

публикувано на 02.10.25 в 10:26

България подкрепя създаването на европейска стена срещу дронове

Министър-председателят Росен Желязков заяви в Копенхаген, че страната ни подкрепя създаването на европейска стена срещу дронове. Той участва в неформалната среща на Европейския съвет в датската столица, съобщи правителствената информационна служба...

публикувано на 02.10.25 в 09:18

Представят фототипно издание на "Македонски алманах" в София

Президентът Румен Радев ще участва днес в официалното представяне на фототипно издание на "Македонски алманах" на Македонската патриотична организация по повод 85-годишнината на оригинала. Презентацията на фототипното издание на ценния труд,..

публикувано на 02.10.25 в 08:11