Кандидатите за кметове и за общински съветници са похарчили над 1 130 720 лв. без ДДС за реклама в медиите от началото на предизборната кампания, показва мониторинг на Института за развитие на публичната среда.
Най-много средства са вложили парламентарните партии и коалиции. Начело за изтеклите 20 дни е ГЕРБ с 232 хил. лв., следвана от “Продължаваме промяната – Демократична България” с 210 хил. лв., "Възраждане” с 118 хил. лв., “БСП за България” със 113 хил. лв. Разходите на тези формации представляват 60% от всички средства, вложени до момента в медийна реклама.
Челната шестица допълват извънпарламентарната партия “Сбор” със 76 хил. лв. и представената в парламента ДПС с 57 хил. лв.
От близо 2 милиона пенсии Националният осигурителен институт изплаща 16 000 от тях на българи в чужбина . Най-много български пенсионери живеят в Германия - 4100. По един български пенсионер има в Южна Корея и в Исландия. 75 000 българи получават..
Фискални мерки удрят домакинствата в Румъния на фона на рекорден дефицит Румъния навлиза в труден икономически период, коментатори очакват кризата да продължи поне година. От 1 август т.г. в страната са в сила нови бюджетно-фискални мерки за..
Впечатляващо авиошоу съпровожда култовия фестивал за хитове от 90-те години на ХХ век SPICE Musiс. То се изпълнява за първи път в рамките на тазгодишното издание по повод 20 години от създаването на държавно предприятие "Пристанищна инфраструктура"...
Силното земетресение, с магнитуд над 6 по Рихтер, което разтърси в неделя, в 19,53 ч., Западна Турция беше усетено почти в цяла България. Дежурният..
При строително-ремонтни дейности на Северната сграда (откъм ул. "Оборище") на Националната художествена академия в София е намерен античен тегулен гроб –..
Решение за работа, която никой не желае да работи предлагат двама млади български изобретатели. Роденият в Катар Грегори Леон Фури и Мартин Георгиев от..