Кандидатите за кметове и за общински съветници са похарчили над 1 130 720 лв. без ДДС за реклама в медиите от началото на предизборната кампания, показва мониторинг на Института за развитие на публичната среда.
Най-много средства са вложили парламентарните партии и коалиции. Начело за изтеклите 20 дни е ГЕРБ с 232 хил. лв., следвана от “Продължаваме промяната – Демократична България” с 210 хил. лв., "Възраждане” с 118 хил. лв., “БСП за България” със 113 хил. лв. Разходите на тези формации представляват 60% от всички средства, вложени до момента в медийна реклама.
Челната шестица допълват извънпарламентарната партия “Сбор” със 76 хил. лв. и представената в парламента ДПС с 57 хил. лв.
Над 200 заявления дневно постъпват по проекта "Избирам България", насочен към българи в чужбина за трайното им установяване в страната, съобщи социалният министър Борислав Гуцанов. Само през първите 24 часа бяха подадени 420 молби, припомня БТА...
Министър-председателят Росен Желязков заяви в Копенхаген, че страната ни подкрепя създаването на европейска стена срещу дронове. Той участва в неформалната среща на Европейския съвет в датската столица, съобщи правителствената информационна служба...
Президентът Румен Радев ще участва днес в официалното представяне на фототипно издание на "Македонски алманах" на Македонската патриотична организация по повод 85-годишнината на оригинала. Презентацията на фототипното издание на ценния труд,..
Българският разследващ журналист Христо Грозев беше удостоен с престижната награда "Журналист на годината" на европейския медиен фестивал PRIX..
Източните Родопи оживяват в сърцето на София – с автентични вкусове, музика и занаятчийско майсторство. Жителите на столицата имат шанс да се потопят в..
Шейсет и шест екипажа от четири държави ще стартират днес в автомобил ната офроуд надпревара "Крал на трайъла 2025" край Костинброд , съобщава БТА...