Слушайте!
Размер на шрифта
Българско национално радио © 2025 Всички права са запазени

Кандидатите на местните избори са вложили над 1,1 млн. лв. в реклама

Снимка: iped.bg

Кандидатите за кметове и за общински съветници са похарчили над 1 130 720 лв. без ДДС за реклама в медиите от началото на предизборната кампания, показва мониторинг на Института за развитие на публичната среда.  

Най-много средства са вложили парламентарните партии и коалиции. Начело за изтеклите 20 дни е ГЕРБ с 232 хил. лв., следвана от “Продължаваме промяната – Демократична България” с 210 хил. лв., "Възраждане” с 118 хил. лв., “БСП за България” със 113 хил. лв. Разходите на тези формации представляват 60% от всички средства, вложени до момента в медийна реклама.  

Челната шестица допълват извънпарламентарната партия “Сбор” със 76 хил. лв. и представената в парламента ДПС с 57 хил. лв.


БНР подкасти:



Последвайте ни и в Google News Showcase, за да научите най-важното от деня!

Още от категорията

Отвориха за движение 10 нови километра по магистрала “Хемус“

Пуснат за движение е най-новият 10-километров участък от магистралата “Хемус“ (А2) между двата големи пътни възела “Боаза“ и “Дерманци“. През ноември ще бъдат пуснати още 3 км. Продължава изграждането и на участъци 2 и 3 от магистрала "Хемус", с..

публикувано на 06.10.25 в 11:46

BG-ALERT е активирана за очаквани поройни валежи по Южното Черноморие

Въведени са извънредни мерки за сигурност във ваканционното селище "Елените" заради очакваните валежи в понеделник, 6 октомври. Докато продължава разчистването на последствията от наводнението на 2 октомври, когато загинаха 4-ма души, Регионалната..

публикувано на 06.10.25 в 09:00

Пловдив е домакин на форум за винен туризъм организиран от UN Tourism

На 6 и 7 октомври в Пловдив се провежда 9-ата Глобалната конференция за винен туризъм. Организатори са Министерството на туризма в партньорство със Световната организация по туризъм към ООН (UN Tourism).  В дискусиите основни теми са..

публикувано на 06.10.25 в 08:47