Слушайте!
Размер на шрифта
Българско национално радио © 2025 Всички права са запазени

Кандидатите на местните избори са вложили над 1,1 млн. лв. в реклама

Снимка: iped.bg

Кандидатите за кметове и за общински съветници са похарчили над 1 130 720 лв. без ДДС за реклама в медиите от началото на предизборната кампания, показва мониторинг на Института за развитие на публичната среда.  

Най-много средства са вложили парламентарните партии и коалиции. Начело за изтеклите 20 дни е ГЕРБ с 232 хил. лв., следвана от “Продължаваме промяната – Демократична България” с 210 хил. лв., "Възраждане” с 118 хил. лв., “БСП за България” със 113 хил. лв. Разходите на тези формации представляват 60% от всички средства, вложени до момента в медийна реклама.  

Челната шестица допълват извънпарламентарната партия “Сбор” със 76 хил. лв. и представената в парламента ДПС с 57 хил. лв.


БНР подкасти:



Последвайте ни и в Google News Showcase, за да научите най-важното от деня!

Още от категорията

Опасност от мъртви течения в Черно море

През последните дни по Южното Черноморие има няколко фатални инцидента с удавени туристи , съобщава БНТ. Силният североизточен вятър и мъртвото течение крият рискове за живота, особено за невнимателните туристи.  На повечето плажни ивици флаговете..

публикувано на 14.08.25 в 13:00

Здравният министър Силви Кирилов откри вертолетно летище в Кърджали

Министърът на здравеопазването доц. д-р Силви Кирилов, откри вертолетно летище в Кърджали, съобщи пресцентърът на МЗ. Площадката е на територията на Многопрофилната болница за активно лечение "Д-р Атанас Дафовски", а за осъществяването на проекта МЗ е..

публикувано на 14.08.25 в 12:42

Над 70 майстори представят занаятите си в троянското село Орешак

В троянското село Орешак, н ад 70 занаятчии ще покажат тънкостите на майсторлъка си на традиционния панаир на занаятите , който започва на 14 август и ще продължи до неделя, предаде кореспондентът на БНР Пламен Христов. Майсторите на традиционни..

публикувано на 14.08.25 в 08:00