Кандидатите за кметове и за общински съветници са похарчили над 1 130 720 лв. без ДДС за реклама в медиите от началото на предизборната кампания, показва мониторинг на Института за развитие на публичната среда.
Най-много средства са вложили парламентарните партии и коалиции. Начело за изтеклите 20 дни е ГЕРБ с 232 хил. лв., следвана от “Продължаваме промяната – Демократична България” с 210 хил. лв., "Възраждане” с 118 хил. лв., “БСП за България” със 113 хил. лв. Разходите на тези формации представляват 60% от всички средства, вложени до момента в медийна реклама.
Челната шестица допълват извънпарламентарната партия “Сбор” със 76 хил. лв. и представената в парламента ДПС с 57 хил. лв.
Министър-председателят Росен Желязков заяви в Копенхаген, че страната ни подкрепя създаването на европейска стена срещу дронове. Той участва в неформалната среща на Европейския съвет в датската столица, съобщи правителствената информационна служба...
Президентът Румен Радев ще участва днес в официалното представяне на фототипно издание на "Македонски алманах" на Македонската патриотична организация по повод 85-годишнината на оригинала. Презентацията на фототипното издание на ценния труд,..
В четвъртък , 2 октомври, минималните температури ще са от 6 до 11°, в София – 5°. През деня синоптичната обстановка ще е усложнена. Ще бъде облачно, ветровито и с валежи от дъжд. Ще духа умерен, в Източна България – силен вятър от североизток...
Въведени са извънредни мерки за сигурност във ваканционното селище "Елените" заради очакваните валежи в понеделник, 6 октомври. Докато продължава..
На 6 и 7 октомври в Пловдив се провежда 9-ата Глобалната конференция за винен туризъм. Организатори са Министерството на туризма в партньорство със..