В "България днес" на 17 май ще разберем как се изгражда едно българско неделно училище зад граница, от идеята до реализацията й. За това разговаряме с Мира Янишевская, основател на училището ни в Пекин. Поглеждаме и към българския туризъм и интереса към него от страна на поляците. Срещаме ви и с една усмихната млада българка от Америка, от Конкорд, близо да Сан Франциско. По съседски – рубриката за събитията с балкански адрес от изминалите дни също е част от всяко наше петъчно предаване. Водещ е Красимир Мартинов.
01:15 - Актуална информация от България и българските общности зад граница
08:50 - Времето у нас и по света
14:20 - По съседски – хроника на събитията с балкански адрес от седмицата
23:55 - Как се изгражда българско неделно училище зад граница – разговор с Мира Янишевская, основател на училището ни в Пекин.
37:30 - Българският туризъм в контекста на откриващия се летен туристически сезон
46:25 - Презокеанска среща с усмихната Искра Димитрова от Конкорд, Калифорния
56:40 - За "Двете сърца" на Крис Гран
Очаквайте "България днес" всеки ден от понеделник до петък, в 19:00 часа на уеб сайта на "Радио България", както и в подкаст платформата на БНР -"Бинар"
В „България днес“ на 14 юни ви предлагаме актуална информация от България и българските общности зад граница, звукова картина от местата в България с най-тежки поражения от мощната буря снощи, хроника на събитията с балкански адрес от..
В „България днес“ на 13 юни разговаряме с Люк Леви, директор на Френския културен институт в София, по повод поредицата от кръгли маси и културни събития в различни европейски градове, озаглавена „Изправени пред войната. Европейски диалози“, която днес..
В четвъртия брой на "Часът на Радио България…" ви отвеждаме при българите в Одрин, за да научим повече за българската общност там, за черквата "Свети Георги Победоносец ", за наследството, завещано от отец Александър Чъкърък, за църковните служби на..
Българското слово е водещата нишка на в програмата ни на 27 юни, защото в София започна международен форум, посветен на кирилицата. За литературното..