В рамките на броени дни събития и форуми от публичния и корпоративния календар масово бяха отменени заради разпространението и риска от зараза с коронавируса. Забелязва се бизнес припряност, без паника. Броят на отменените мероприятия е изключително голям. Всички в PR бранша и повечето от техните клиенти запазват спокойствие и надежда, че извънредните мерки ще се налагат и ще се прилагат ефективно и до активния летен период ще могат да отпаднат.
Това обясни пред Радио София Катя Димитрова от УС на Българската асоциация на PR агенциите (БАПРА).
Някои от по-малките събития за април и май засега остават като дати, но за повечето по-големи прояви важи правилото: забраната важи до второ нареждане. Въпреки технологиите на всяко събитие може да бъде осъществено онлайн (като театрално представление) или конферентно, много често контактът е повече от нужен.
„Падат конференции, годишнини, откриване на нови структури, конкурси… Самите ние препоръчваме отмяна, защото предпазните мерки може да затруднят намирането както на участници, така и на лектори.“
По думите на Катя Димитрова твърде забелязва се въздържане на бизнеса от организиране на събития, свиване на разходите за тях и стагнацията неизбежно ще се отрази и на PR индустрията.Специалистите от бранша се опитват да действат така, че да минимизират загубите за организаторите.
Иначе държавата не само реагира адекватно в тази ситуация, но и комуникира адекватно, допълни Димитрова.
Повече по темата чуйте в звуковия файл.
За да не се отказваме бързо от планираното за започващата година, е важно да си поставим не само голямата цел, но и по-малките задачи, стъпките, които да ни доведат до нея. Това коментира пред БНР-Радио София Михаела Ангелова, психолог и семеен терапевт . "Слонът се яде на малки хапки" Иначе голямата цел може да ни уплаши,..
Равносметките, анализите и класациите за отминалата 2024 г. продължават във всички сфери. От платформата "Как се пише" за четвърта година ще проведат кампания и анкета, за да се видят кои - според българите, са думите на отминаващите 12 месеца. Началото е в понеделник, 6 януари, а две седмици по-късно – на 20 януари, ще бъдат обявени..
Подкастите станаха едни от най-предпочитаните медии за добиване на знания, за коментари, за дебати, за забавление. Те обаче имат стоя предистория и предпоставки за появата и развитието. В първото десетилетие на ХХI век много модерни станаха блоговете . Преди бума на социалните мрежи те бяха трибуна за споделяне на мнения, творчество и..
Светла, успешна и осъзната 2025 година , пожела пред БНР-Радио София футурологът доц. Мариана Тодорова от Института по философия и социология към БАН. И подчерта, че осъзнаването преминава през знанието, опитността, мъдростта, но и през емоционална интелигентност и емпатията. Тя коментира, че напоследък в обществото се поощрява..
Бюро “Творческа Европа” е финансовият инструмент на Европейската комисия, който подкрепя организации и професионалисти в областта на културния сектор . Бюрото има две направления - култура и медия . “Почти седем или осем са вече сферите, които подкрепя Бюро “Творческа Европа”-Култура. До момента имаме няколко активни програми . Една от..
Творчеството се използва в тесен смисъл на “ създаване на изкуство ”. Когато се спомене думата, хората си представят художници, писатели, музиканти . Когато аз говоря за творчество и творческо мислене, използвам думата като синоним на креативно и креативност . Това каза в предаването "Радиокафе" Виктор Минчев - копирайтър, създател на..
Институтът за етнология и фолклористика с Етнографски музей при БАН вече близо месец показва изложбата "Живи човешки съкровища – България" в центъра на София, под купола на Ларгото. Експозицията представя вписаните в периода 2008-2024 г. 44 елемента на нематериално културно наследство. “В България от 2008 г. насам се изгражда тази национално..