Digital Branding е ключов в днешната дигитална ера, а възможностите са наистина много. Компаниите усилено търсят добри практики, особено важни в настоящата пандемична ситуация, когато светът буквално се премести в онлайн средата. IAB Bulgaria подпомага успеха на бизнеса в тази насока, като предоставя ключови умения на компаниите.
На 18 март, IAB Будилник ще разбуди интереса на жадните за успех бизнеси, като точно в 10:00 часа ще представи безплатно онлайн съветите на водещи професионалисти, с дългогодишен опит в дигиталния брандинг. Посетителите ще могат както да чуят презентации с конкретни добри практики и примери, така и да създадат контакти с други хора от индустрията – засега виртуално.
„Диталният брандинг се оказва ключов за бизнеса днес. IAB будилник е надраградената версия на IAB бизнес закуски - проект, който стартира през декември 2019 и предоставя възможности за създаване на качествено дигитално съдържание, дава добавена стойност, възможност за развитие на новодошлите кадри, които имат нужда от нови добри практики. Учим се в движение.
Дигиталните умения се придобиват чрез обучения, а нови неща навлизат сега 2021-2022, екипите трябва да се ъпдейтват, за да вършат работата си адекватно. Много е важно да има човек, който отговаря за диджитъл частта. Оптимизацията на сайта е изключително важна.
Наблюдаваме, че неправилното позициониране на дадена кампания също се отразява върху нейния успех“, коментира Надя Гогова – изпълнителен директор на IAB Bulgaria.
Zoom и Facebook са платформите, благодарение на които Будилникът ще може да достигне до аудиторията, а най-важните теми на деня ще бъдат “На кого, какво и защо в дигиталния брандинг? Ефектът върху два бранда!”, “Изграждане на бранд инфлуенс”, “Дигитална трансформация на бизнеса през призмата на Digital Branding” и други.
От IAB подготвят още интригуващи събития съвсем скоро, например на 20 април ще можем да научим повече за Brandstorytelling и важността на подкастите в дигиталния свят.
Чуйте целия разговор на Катя Василева с изпълнителния директор на IAB Bulgaria Надя Гогова.
Алла Узун е етническа българка от Украйна. Каца в България през януари 2025 година където планира да остане за постоянно. През април записва курс за изучаване на български език към организация “Каритас”, София. Днес има успешно завършено ниво B1 за познание на езика, а крайната ѝ цел е да научи перфектно български език. Казва, че след успешно..
Допълнителни разходи в размер на 1,36 млн. лв. по бюджета на Министерския съвет за 2025 г. одобри на днешното си заседание правителството. Средствата са предназначени за дейности по стопанисване и управление на поземлен имот с площ 958 510 кв. м - парк “Врана“. С тях ще се разпорежда областният управител на област София Стефан Арсов. "Благодаря на..
Ваучерите за храна са най-популярната социална придобивка на работа. Това показва проучване, в което са участвали над 20 хил. респонденти. От 2024 г. ваучерите за храна станаха изцяло дигитални. Световната банка определя ваучерите за храна като една от най-ефективните мерки за социална подкрепа. “Ваучерите за храна са все още и безапелационно, може би..
Българките от Time2Dare станаха първият и единствен засега изцяло женски ветроходен отбор в историята на престижната международна регата Aegean 600 , който успява да завърши, и първите носителки на специалната награда на Хера , връчвана на най-женския екипаж в памет на Гана Конончук, учредена след смъртта ѝ през 2024 г. Въпреки..
Лятното кино на Кинематограф се завръща по парковете в София и страната с изцяло нова филмова програма, с подобрен дизайн на кинозоната и още нови изненади за зрителите Организаторите обещават срещи с най-големите и актуални майстори на късометражното кино от последните три години. Тази вечер от 20:30 ч . проектът гостува в столичния..